Thursday, 12 April 2012

Zaman Sekolah Menengah ;-)


sedikit letih hari ni macam tak cukup tidur..
mata lak dah macam panda..
tapi maintain cute tau..haha..
(bila terperasan sendiri)


tengok masih cute kan..
siap posing lagi..haha
macam itulah rupanya aku harini..
malu woo orang siap tengok lagi..

itu story sekarang..
ni lak story zaman muda-muda dulu..
masa sekolah dulu 4 tahun dok asrama..
siap pengawas lagi tu..

 
tengok-tengok gambar mahal ni..
yang manakah saya??haha
tekalah erk..;-)
semua ni anak dara lagi..
belum ada yang dipinang,
disambar kumbang lagi tau..
rindu semuanya..
tak sempat nak reunion lagi..huhu..

ini agak kurang jelas sikit...
senang ja nak cari..
salah sorang yang pakai tudung biru..hehe
baik ja aku dulu..
sekarang pun baik jugak..hehe
masa ni form 3..
nak exam tu..
bez zaman sekolah..
naper??
ada cinta monyet..haha
taklah tak bez pun yang tu...
yang bez sampai sekarang..
member2 still ngam!!hehe


kata Ayu : Jom korang cerita lak..hehe

12 comments:

uncHa said...

hehe samalah kita..merindukan zaman persekolahan ^_^

CINTA UNTUK KITA said...

rndny zmn skol.. huhu

gmbar atas tu ayu yg duduk kn.. hehe yg rmai2 tu, ayu yg tgh antre pkai tudung bru kn.. :)

nanieybarnieylurviey said...

rindu nk skolah balik.. :) belajar.. kelas tambahan.. perhimpunan, kawad.. hehe

are_lin@yu said...

uncHa :bezkan rasa muda balik..hehe

are_lin@yu said...

CINTA UNTUK KITA :yeayyy 10 markah utk kyra..tpat sekali..hehe

are_lin@yu said...

nanieybarnieylurviey :hehe betul2 ayu dulu kawad jugak..masuk pngkap putri..hehe

Pecinta pink^^ said...

salam saya tag ayu di segmen ni tau http://akmaluv90.blogspot.com/2012/04/contest-blog-saya-paling-awesome-by.html

ejulz said...

takutnyerrrrr.. pengawas laa.. lariiiii!! lariiiii!!.. hehehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

tibe2 nak jd bdk sekolah..hihi.

NOOR FATIN said...

gambar atas tu mst la ayu yg duduk tu,. heheh

yg bawah tu err yg tgh kot, ke bukan? heheheh

saya xpenah dok asrama masa sekolah, xmauu, akhirnya kena jugak masa diploma. hahaha

are_lin@yu said...

betul lah tu fatin..hhehe..knl jgk ayu..hihi

Deqla manjew said...

muka ayu x byk berubah pun.. yg dudok tu la ayu...hihi