Friday, 27 April 2012

Segmen : BEN ASHAARI DAN BLOG AKU !


Ayat Ayu :

SEMPOI...haha

yela kot erk..hehe



Kata Ayu :baru lagi nih tak sampai setahun lagi..hehe

35 comments:

Kakzakie said...

Sempoi bukan semput kan Ayu..hihi

ejulz said...

mmg sempoi.. hehe

Edy Ramanov said...

terjah sini dari segmen abg ben. memang sempoi blog ni

nuyui a.k.a miss YUI said...

uih,besh ni@

AtiEy eYkuu said...

hye hye (!) peace (!) Atiey dtg dari segmen yg sama.sempoi >.<

Uwais Al Qarni Bin Mohd Isa said...

mesti blog meletup pas ni..hehe:)

zaza iman said...

wah..memang sempoi lah ;)

Pka Rahim said...

hai pka pon join segmen abg ben.
jom singgah blog pka.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/04/ben-ashaari-dan-blog-aku.html

tq :)

Syakir Rahman said...

dtg sni dr blog bro ben :D

Noor Ikmal said...

Assalam, hai salam perkenalan....

AyueJean said...

Join jugak segmen ni...
Hehheeheh... =D

http://ayuejean.blogspot.com/2012/04/segmen-ben-ashaari-dan-blog-aku.html

Rahmah Ram Ram said...

selamat bersegmen...singgah dari segmen yang sama...

Najwa Ghazali said...

singgah di belog sempoi nih.
dari segmen yg sme :)
http://najwanighazali.blogspot.com/2012/04/segmen-ben-ashaari-dan-blog-aku.html

Eyqa Hasnan said...

singgah sini :) ehem-ehem ! dari segmen yg sama tau ^_*

http://eyqahasnan.blogspot.com/2012/04/segmen-ben-ashaari-dan-blog-aku.html

eray said...

dari segmen yang sama jom singgah sini

http://iburayna.blogspot.com/2012/04/ben-ashaari-dan-blog-aku.html

nanieybarnieylurviey said...

hehe.. join segmen ni jugak.. lama x join segmen abg ben :)

Masz Sidek said...

memang sempoi.....

http://masrinasidek.blogspot.com/2012/04/ben-ashaari-dan-blog-aku.html

Mk Syahir said...

singgah sini dari segmen yang sama =)
follow sini jugak =)
jom datang blog saya pulak ye =)

http://www.benashaari.com/2012/04/segmen-ben-ashaari-dan-blog-aku.html

Yana_Nana21 said...

Gudluck ~ From the same segmen , jemput sini datang . haha , ayat tunggang tebalik...

cik wanie warniee said...

sempoiii sangat

Inilah Aku said...

Singgah dari sagment yg sama

http://kurasakukata.blogspot.com/2012/04/ben-ashaari-dan-blog-aku.html

atau no 46 on the list !

Cik Nur said...

nur pun terasa mcm baru lagi..walaupun dah 2 tahun..hehehe..
mgkin dulu tak aktif kot.hehehe

Cik Kay Jue said...

ckj datang melawat.. like blue colour! >_<

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

cik eyla dtg sini
dr segmen yg sama

http://diaryyeyla.blogspot.com/

Arina Shamsul said...

datang dari segmen yang sama :) jemput singgah blog saya pulak ye..

luz_hafe said...

kita join juga..jemput ke blog kita.. www.efahmustaffa.com

eyka said...

dari segmen yang sama ... salam perkenalan .... :)

Ayu Iman said...

tintin!!iman dtg dr segmen yg sama juga..salam prknlan dan folow tuan blog skli.

Jay said...

Datang dari segmen yang sama..salam kenal:)

FL blogh0use said...

yuhuuu !! yana datang dari segmen yang sama ;)

Aziela said...

Singgah sini juga....

Ini Kisah Tia said...

saya tak join , tapi saya datang nak sokong :)
happy blogging yea ..

Zaidalifah Hussin said...

Salam...
dari segmen yg sama.. blogwalking & follow u blog...

welcome :
http://kumahuitu.blogspot.com/2012/04/ben-ashaari-dan-blog-aku.html#links

keli menari said...

memang sempoi..haha . dari segmen sama !! :)

Diera Tekikushika said...

Dtg sini melawat awak. hehe lamabat kan saya ? ;) jom g blog saya..