Tuesday, 3 April 2012

Welcome back..;-)


Lemaunya rasa harini...
macam tak da semangat nak kerja;-(..
tapi hakikat merantau kena terima!!!
semalam balik 10 jam atas bas!!
ayoyo dugaan betul..
mmg letih dari 11 pagi - 9 malam..
macam balik time cuti lak..
tapi syukur selamat sampai di bumi Selangor ni..;-)..
pagi tadi pun macam taknak bangun ja..
tapi makan gaji ngan orang kena bangun jugak!!;-)..
nak BW jap..;-)

Tuan tanah : Tahniah untuk Mr Ben dah dapat Baby..;-)

9 comments:

Kakzakie said...

Samada merantau atau tidak, bila dah ada tangungjawab kena tunaikan juga. Nak makan dik oooii... tak kan selamanya nak makan free dari mak-ayah aje kan...:)

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhmdulillah dah selamat smpai..

@ deqla manjew said...

wahhh bestnye abg ben!! riuh eh dye dpt baby...dah mcm retis! haha

are_lin@yu said...

Kakzakie ;tula kak kan..hehe..kna trima demi cari makan..hihi

are_lin@yu said...

nuyui a.k.a miss YUI : syukur..;-)

nanieybarnieylurviey said...

sama la kite ayu.. xde mood ni nk keje rini.. lemau je.. :) hehe.. menerjah blog sat bfore smbung keje.. :)

are_lin@yu said...

@ deqla manjew : hehe retis+jaguh bina badan deqla..;-)

are_lin@yu said...

nanieybarnieylurviey ;hehe betul naniey tmbh2 lg la lemau bla dh lama cuti..;-)

NOOR FATIN said...

xleh malas2 ayu. kena keje. hehe chaiyook!