Wednesday, 25 April 2012

Mengalirnya airmata..

Harga sebuah Airmata ;-)

6 comments:

@ deqla manjew said...

tak ternilai harganya airmata tu tp mudahnya kita mengalirkan airmata...membazir jew kan.. huhuhu

CINTA UNTUK KITA said...

mana la agaknya kolam airmata dalam badan kita ni kan.. hehe

ejulz said...

kalaulah manusia diciptakan tanpa perasaan.. mcm mana agaknya? hehe. Pernah gak terfikir, kalau luahan perasaan manusia berbeza di setiap tempat.. contohnya di Malaysia org akan menangis bila sedih, dan di Jepun org akan ketawa bila sedih.. haha.. boleh pulak terfikir camtu.. hehe.

BERT said...

air mata dan wanita memang tak dapat dipisahkan

hidayah said...

tak kira sebab apa sekalipun..wanita menangis saat hatinya tersentuh.

are_lin@yu said...

@ deqla manjew:hehe mmbazir klu kita mngis bnda yg tk perlukn deqla..klu mngis bnda yg betul itu berharga..hehe


CINTA UNTUK KITA:tula tak dapat dikesankan kyra..hehe

ejulz:hihi macam2 ejulz ni..ayu pun tak dapat bayangkan kalau macam tu..hehe

BERT:itu pasti!!hehe

hidayah:betul tu wanita ni hati dia lembut kan dear ;-)