Monday, 23 April 2012

First time jumpa...eksaited sangat!!!


Masa aku tamat Diploma dulu memang tak berpeluang
 nak jumpa kawan-kawan..
masing-masing dah jauh dah..
tapi eksaited sangat kalau dapat jumpa BFF kita..
bagi aku..FAIZ,AIN dan IKA 
kawan aku yang paling rapat,
paling sayang,semuanya paling lahhh..hehe..
so akhirnya dapat jugak kami jumpa..
tapi masa ni AIN tak da sebab umah dia dekat Perak..
so jauh dari aku,FAIZ ngan IKA.
FAIZ selalu jugak aku jumpa sebab satu negeri..
IKA memang jarang sangat.
lepas habis study ni lah kali pertama kami jumpa plak..;-)
Kami gi lepak-lepak kat tasik Jitra.
Tasik Daru Aman kot kalau tak silap;-)


muka eksaited baru jumpa..hehe

 Aku dan IKA

 Aku dan FAIZ

 dengan IKA lagi ;-)

Naik bot kayuh ;-)
gelak besaq norh..hehe

Kata Ayu: tak tahu bila lak dapat jumpa..huhu

12 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

beshnya berjumpa..

haa.. ym xde la plak.. guna gmail leh? cha situ..

fashanusha@gmail.com

sukagelak said...

hai..jemput join segmen sukagelak :)

http://juliajamaludin.blogspot.com/2012/04/segmen-jom-join-sukagelak-blogwalking.html

Cik FaRiZaM said...

seronok kan jumpa kawan2 :)

@ deqla manjew said...

bestnye jumpa kwn2..

azam said...

seronok sakan ye.....hehehe

camtulah BFF

nanieybarnieylurviey said...

WAHHH... seronoknye ble dpt jmpe.. mcm2 citer.. mesti ada flashback :P

Cik Nur said...

syoknya..! rindulah nur dengan kawan2.. :)

ejulz said...

seronok la dpt lepak ngn kwn2 rapat.. kwn2 rapat ejulz smua dah keje n study jauh2.. raya baru dpt jumpa.. heehe..

are_lin@yu said...

nuyui a.k.a miss YUI:tula tak tau lg bla lh jpa plk.hehe

sukagelak :dah join!!;-)

Cik FaRiZaM:tula lama tak jumpa mcm2 nk cita.hehe

@ deqla manjew :bez2 mcm2 cita keluar.hehe

azam:tula pasal terselah kt wajah.hehe

nanieybarnieylurviey:tula naniey bez klu dpt imbas balik.hehe

Cik Nur:hihi wat reunion nur..;-)

ejulz:gi la melawat ejulz..hehe

aRa ❤ aFiq™ said...

best nye hang out ngn kwn2..

NOOR FATIN said...

nti lama2 xjumpa, lpas tu jmpa mst jadi lagi best! sbb rindu sgt! heeheh

Boni JLL3 said...

wah..happy nyer..terserlah dari riak muka masing2..hehehe