Thursday, 19 April 2012

ini cerita Ayu @ 1414


Terharu bila buka blog blogger otai tadi 
sapa lagi kalau bukan 
En Ben Ashaari
tapi bukan itu yang terharunya..
terharu tengok bloglist kat blog beliau..
tapi masa blogwalking sempat follow
satu blog ni..

tertarik sebab entry nya 
macam menarik ja cita
so aku pun baca lah..
memang menarik nak tau kenapa??
korang gi terjah cepat..hehe

nak tahu kenapa terharu..
jom kita terjah..hehe
 

7 comments:

NOOR FATIN said...

ayu ada dalam bloglist ben ek? dlu saya ada, lpas tu xde dah.. kui3 jrg kot komen :)

are_lin@yu said...

NOOR FATIN:buka fatin..terharu sissyira promote blog..dia bloglist Mr ben..;-)

Boni JLL3 said...

wah..best ye kene lekat blog die..hehe..tahniah k :)

alin said...

Datang dari Lulu-Pages.. Salam kenal :)

Hotz Mumma said...

Hm dh folow blog sis syira...
nice..

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah,besh tu kan..

Syira Qahira said...

salam..

ada nama kita la kat sini....

abg ben mmg hebat..dulu masa bujang selalu layan abg ben cari harta karun, dah kahwin ni x sempat dah..

dapat masuk bloglist abg ben mmg sedap. bukan sbb selalu komen, tp sbb terpilih selepas joint contest abg ben... nasib baik kekal sampai hari ini bloglist tu...huhu