Thursday, 26 April 2012

Kenapa jadi gitu??




Haishhh candid time yer?? 
Napa Nampak pelik ja muka aku ni??
tula tak ready kan..
tak perasan Dilip ambil gambar time ni..
Dilip ni kerja sekali ngan aku gak..
bab tangkap gambar bagi kat dia..
memang cantik..
part time photographer lah katakan 
manalah boleh tak cantik..hehehe..
jangan ketawa erk.
.aku tengok pun nak ketawa..hehe..
kesimpulannya bersedia setiap masa!!hehe

V
V
V
V
V


14 comments:

@ deqla manjew said...

x kelakar pun la... tp dah mcm nk ngap org yg ayu pndg tu jew.. haha... dah2.. mkn apa yg ada tu... :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..comel je..

izan mama mia said...

ayu...comel jew kak tgk.
cer cita camana nak pakai tudung jadi lapis-lapis gitu kn pakai byk lapis kew..

Kakzakie said...

Org cantik tak kira candid ke apa tetap cantik juga...

are_lin@yu said...

@ deqla manjew:haha serius xperasan deqla..tu yg jd gitu..hihi

are_lin@yu said...

nuyui a.k.a miss YUI:candid time dear ;-)

are_lin@yu said...

izan mama mia:orite mama mia..next entry utk mama nti ayu cita..hehe

are_lin@yu said...

Kakzakie:bkn cntik kak..comot..hehe..makan cmna pn msti da ja xkna..hehe

Cik Nur said...

mcm nak marah org je...heheheh

Shiema Sufian said...

waaaa, lawa lah awak :D

Shiema Sufian said...

waaaa, lawa lah awak :D

are_lin@yu said...

Cik Nur:itulah pasal kan..hehe

are_lin@yu said...

Shiema Sufian :yaka shiema..ayu tgk muka sendiri pn nk ktwa..hehe

NOOR FATIN said...

dalam hati ayu cakap, aipp! org nak makan pn nak amik gambar.. kan3 :P :P