Friday 20 April 2012

Entry bergambar:Selamanya Bersamanya..


saat terbuka album lama tadi..
tiba-tiba hati menjadi sayu..
teringat kenangan bersama kawan-kawan..
teringat suka duka masa belajar..
teringat kenangan tak tido kerana study..
semua teringat..
setiap detik bagai terimbas kembali..
sayu dan sedih..
andai waktu boleh diputarkan ingin aku kembali ke zaman itu..
andai waktu boleh diputarkan ingin aku hargai masa itu..
andai waktu boleh diputarkan ingin aku tebus salah itu..
terlalu banyak kenangan aku bersama sahabat 
terlalu banyak pahit manis yang kami tempuh bersama..



''aku berdoa padaMu agar Engkau panjangkan persahabatan 
kami.permudahkan urusan kami.
sesungguhnya aku amat menyayangi mu sahabat.
walau kita terpisah jauh 
segala kenangan yang ada tak mungkin aku lupakan.''


7 comments:

Unknown said...

moga kekal persahabatan kalian! :)

~Cik Sweety~ said...

moga kekal ye..percaya atau tidak, sweety tiada kawan karib pun..(^_^)

are_lin@yu said...

@ deqla manjew :tq deqla ;-)

are_lin@yu said...

~Sweet Honesty~:yeke?tapi sweety msti ada sahabat kan..disekeliling kta pn kwn jgk..tp nk cr yg btl2 kwn tu sgtlah ssh..moga sweety akan brtmu 1 ari nanti ;-)

Miss N™ said...

kalau kita ingt diorg, msti diorg pun ingt kita..
insyaALLAH..ukhwah kekal sampai bila2.. :)

Miss N™ said...

kalau kita ingt diorg, msti diorg pun ingt kita..
insyaALLAH..ukhwah kekal sampai bila2.. :)

Noor Fatin said...

uniform korang tu cantik betol! ;D