Monday, 16 April 2012

Kenapa Dia Lebih Cantik Dari Saya? Jelesnya..


Jeles??
tak yah jeles-jeles..
tengok orang cantik kita pun teringin nak jadi cantikkan..
tapi...
setiap orang ada lebih dan kurangnya..
aku bersyukur dengan apa yang ada;-)
Sepatutnya, katakan pada hati kita bahawa dia memang lebih cantik, tetapi saya lebih bersyukur dengan apa yang ada. Itulah sebaik-sebaiknya tanda kita sentiasa bersyukur dengan kurniaan Allah SWT.
“Inilah saya, beginilah saya dan inilah apa adanya saya”

8 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

btol tu..kt ptut syukur.

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

you're right dear !
syukur dgn setiap pemberian dr nye

Kakzakie said...

Setiap kita ada keistimewaan yg ada kalanya kita tidak sedar... bersyukurlah..

nur anis said...

bersyukur dengan diri sendiri..setiap orang ada kelebihan yang tersendiri..secantik mana pun orang tu, mesti ada kekurangan jugak kan..

shiema sufian said...

Cantik itu subjektif dear. Allah jadikan manusia itu Indah. Dan setiap org ada kecantikan masing masing kan ? Tak pada paras rupa tapi cantik pada agamanya (:

Nur farahiza said...

tahu tape , benci diri sendiri sbb kadang2 terlupe ape yang ade ,.

NOOR FATIN said...

setiap org ada kekurangan dan kelebihan, kan ayu :)

QasehnyaRania said...

ya betul tu..bersyukur seadanya;D
salam maal hirah;D
perlis ada yg kene banjir tak ;D