Monday, 16 April 2012

i-City dalm kenangan


Salam Isnin semua...
rindu pada kawan-kawan 
sangat membuak-buak sejak akhir-akhir ni...
maklumlah masing-masing dah buzy sekarang..
tunggu reunion baru boleh jumpa plak..
pernah dulu masa dok kat Shah Alam
sempat pergi i-City dengan member-member..
kira dalam kenangan lah kan;-)


Nilah kawan-kawan masa kat sana
ada lagi yang tak join..
kami pi i-City diam-diam..hehe
masa kat sana,kami semua satu rumah
tu yang gi mana sekali;-)


Kami lagi;-)

Lampu-lampu kat i-City..
cantikkan?

warna-warni i-City ;-)

My twin Ain..haruslah disebelah..hehe

Faiz yang hujung kanan
dah makin slim..dulu dia berisi..
sekarang flat..hehe

Rindu saat ini!!!

dah jom kita balik..;-)

Kata Ayu:kenangan tetap dalam ingatan ;-)

6 comments:

nur anis said...

sejak habis belajar ni, memang tak pernah dah jejak kaki kat i city tu..

Wanieys said...

ceria sungguh lampu-lampu kat i city tu seceria tuan blognya hehehehe

shiema sufian said...

Shiema suka pergi I-City nak tenangkan fikiran (:

NOOR FATIN said...

xpenah sampai lagi kat sana. ntah bila la bleh pegi. hik3~

comel2 je korg, mst rindu kan :)

are_lin@yu said...

nur anis :ayu pun dah xpg..hehe..trgin nk g lg.;-)

Wanieys:hihi malu ayu..akak lg ceria;-)

shiema sufian :jalan ramai2 bezkan;-)

NOOR FATIN :hehe nti fatin try g..bez fatin banyak lampu.;-)rindu jgk lma dh tk jumpa.teringin jgk nk jumpa fatin..hehe

Deqla manjew said...

i- city mmg cantik...deqla pun baru dua kali ke sana.. hihi