Tuesday, 24 April 2012

Kalau pipi kembung buat macam ni ;-)


Aku sedar semua orang jeless dekat aku..haha..
sebab???
pandai2 sedap mulut ja keluar erk..;-)..
dulu IKA pun jeles sebab 
pipi aku kembung tak payah pam dah..haha..
pakai tudung terbentuk bulat..;-)..
tapi aku rasa susah sebab budak-budak laki
 kelas aku cakap dulu kalau tengok muka and pipi 
saja memang orang akan ingat badan aku besar..haha..
mula-mula geram betul..
tapi lama-lama suka pulak dengan pipi kembung ni..
nilah caranya kalau pipi korang pun kembung..
tangkap gambar buat mulut muncung erk..hehehe

v
v
v
v
v
v
v


19 comments:

@ deqla manjew said...

ayu pp kembung dah mcm ikan kembung la.. hihihi... :)

are_lin@yu said...

@ deqla manjew :haha ikan kembung pun jeles tau..haha

nanieybarnieylurviey said...

untungla ada pipi mcm tu.. senang buat aksi.. hehe.. comey :) :)

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

wahhhh da xnmpak ayu da
tapi chumel hehehe

are_lin@yu said...

nanieybarnieylurviey:haha kdg2 trlbih kembung la naniey.hehe

are_lin@yu said...

♥ Cik EylaDiLLa ♥:comel kah eyla?haha tp pipi kembung.;-)

ejulz said...

haha.. kembungkan je.. hhehe..

are_lin@yu said...

ejulz :hehe kembung sangat ejulz ;-)

✿ Nani ツღ said...

kita ada pipi kembung yg sama ! yeahhhh haha! mmg comel ^^ wink...winkkk xD

are_lin@yu said...

✿ Nani ツღ :baru perasan pipi kita sama!!hehe

CINTA UNTUK KITA said...

hehe jgn cucuk pp lama sgt, nnti meletopss! huhu :)

are_lin@yu said...

CINTA UNTUK KITA:hehe angin tak mau keluar ;-)

Cik Nur said...

hehehe..senang je tutorial ni ye.. lepas ni semua pakat pp kembung la.heheh

NOOR FATIN said...

pipi ayu ja tembam, nasb baik badan kurus haa. kekekeke

aRa ❤ aFiq™ said...

xdak pipi tembam xbole la nk buat mcm ayu.. heee

LYAfrina said...

hehe... pipi lya pon knis montel gak..

Rara Nasiha said...

Tak tau la pipi jenis kembang ke tak. ramai kata cam cengkung. hihi.

Shiema Sufian said...

Waaaaa, comel comel (:

Boni JLL3 said...

hahaha..comel apa pipi kembung??hehe