Friday, 13 April 2012

"Iye,memang Ayu dah bertunang"...


Tak tahu nak cakap macam mana..
tapi dah ada member yang marah sebab tunang tak bagitau..
tak jemput plak tu...
bukan tak nak jemput n heboh sana sini..
cuma buat kecik-kecik ja..
orang kata sebagai tanda ;-)..
berita ni tersebar sampai lah 
Ika BFF Ayu call 
alamakkk??
napa Ika call time2 kerja ni??
reaksi Aku memang terkejut..

Ika   :"Ayu betul ka ni?..

Aku :  Apa yang betulnya Ika?

Ika  :  Tunang pun tak gitau..dah kecoh kat grup FB 
cakap Ayu tunang tak gitau..

Aku : yaka??bla..bla....(lupa dialog lah)hehe

Layan jap..
comel tunang + kahwin ;-)

Disebabkan FB pun tak active..
memang aku tak tahu menahu berita yang tersebar..
Maafkan aku kawan-kawan aku pun tak tau 
dari mana sumber,asal usul sapa yang mula tentang tunang-tunang ni..
budget retis plak nak sembunyi2 rahsia2 ni..hehe
v

v

v

v

v
 
Yang sebenarnya tak sapa pun masuk minang 
anak dara Pakcik Sayuti ni..
harap maklum...
Ayu yang tak berapa nak Ayu ni tak bertunang lagi..hehe..
diam-diam dah lama tak contact member2 
da kot yang terbuat cerita ni..hehe

23 comments:

izan mama mia said...

tajuk buat suspen jer..ayu nie....hihhi..nanti dhbertunang bt entry khas..hikhihkhik

CINTA UNTUK KITA said...

tau tak apa.. kyra yg tak ada fb ni pun membe2 dok cte kat fb da kecoh kyra brtunang.. haha entah bila2 la.. :)

nanieybarnieylurviey said...

SGT SUSPEN ENTRI NI.. ke main baca sampai bawah..hehe.. :) sapa la yg duk sebar tuh :)

aRa ❤ aFiq™ said...

aiyoo.. ttipu ngn tajuk entry. -.-

Pecinta pink^^ said...

naseb bace smpai abes,,kalau x eerr..da ucap slmat btunang da..hikhik

BERT said...

heheh nanti dah betul bertunang roger2 la keh hehe

Nur farahiza said...

baru nak ucap selamat bertunang , hehehe ,oo rupenye belom lagi ,

puan.mila said...

thanks dear folo akak..kalau betol dh brtunang..congrates..hehe

are_lin@yu said...

izan mama mia :hihi mber yg suspenkan ayu mama;-)

CINTA UNTUK KITA :tula kyra nk kna active fb blk ni..tdk lg mcm2 cta..hehe..

nanieybarnieylurviey:hih tula naniey ayu yg dgr pn trkjut;-)

aRa ❤ aFiq™ :bikin suspen ja kan..hehe

Pecinta pink^^ :hehe ucp pn xpa..kot2 jd..hehe

BERT:bereh t ayu roger!!

Nur farahiza ;tk pa klu ucp kot2 awal ckt..hehe

puan.mila :lh folo jjak akak lak..hihi

cik eiyQa said...

suspen hahaha!! eqa ingat ayu bertunang diam2..ops! belum berpunya rupanya ^^

shiema sufian said...

Laaaaa, ingatkan dah bertunang betul btul. hihi

Misz Mieza said...

Adoiyai, suspen sungguh tajuk entri tu.. Sekali tpah tertipu daaa... Ahaks! ^_~

ct jue said...

sekali terkena ...hahahah

kaishin said...

baru nak ckp tahniah td :D

NOOR FATIN said...

laa betol2 ingat ayu bertunang, mana nak tau hari tu balik perlis terus bertunang :P :P

xpa2, xlama dah tu ayu! keh3

Hotz Mumma said...

hahaha..suspen je dgr tajuk...aayu ni..mati2 ingat ayu dh bertunang..klu dh bertunang bgs jgk..dh jodoh..sape la gerangan insan yg bertuah tu yer dpt cik adik ayu kita ni..(^_^)

www.azrulin.blogspot.com

Cik Yatt said...

hee..lan ingt tdi da tung tol2..baru nk majuk gak..lalalal

::CIK LYNN:: said...

igtkn btol2...hehe...diorang doakn ayu cpt btunang tu...=p

Bui Junaidi said...

KALAU BETUL2 BERTUNANG JGN LUPA JEMPUT,NNT KAK BUI DTG NAIK 'BELON'..HEHEHE

misshannajr said...

bukan ke mmg sepatutnya bertunang tak payah hebohkan..yang kena hebohkan tu adalah pernikahan..sorry ya kalau salah info..

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

iye,tajuk nye mmg suspen la !
kalo cik eyla terucap slm bertunang xpew kn..ucap awl2 dulu hikhik

LubLy said...

saspen btl entri nieh..haha..bijak

Deqla manjew said...

kalo dah tunang pun apa salahnya kan..menyibuk je depa tu..hahaha :p