Wednesday, 25 April 2012

Segmen "Saya sayang blog saya sebab..."

 

"Saya sayang blog saya sebab..."
 Blog saya adalah teman saya sekarang..hehe
blog Ayu berkisarkan kehidupan Ayu,blog ini umpama diari..
tempat Ayu berceloteh,tempat mencari rakan-rakan baru!!
ya,Ayu suka berkawan ;-).
Kita kawan nak??hehe..

kerana blog ni jugak tempat Ayu
 meluahkan persaan,berkongsi idea,
sebab tu makin hari makin Ayu sayang dengan blog ini..
Kalau tak sayang blog mungkin kita tak update kan??
tak buat blog??mungkin.hehe.
tak BW??mungkin jugak..

so Ayu pasti setiap orang yang ada blog
 mesti sayang blog mereka!!!
tidak tak da lah hias bagaikan..
suka BW blog rakan2 blogger
 sebab blog korang memang awesome!!
jeles..hehe


Anda yang betuah hari ini!!!


 

10 comments:

@ deqla manjew said...

deqla ditag??? aiyokkk... hihii...insyaAllah nnti deqla join kalo x bz eh...thanks ayu.... deqla pun syg blog deqla.....ngeee

are_lin@yu said...

@ deqla manjew :sory yer itu syaratnya..dan deqla brtuah arini.hehe

Klon Buaya said...

hii

jom ke blog sy dan jadi follower sekali k

ikaa sharin said...

hye tuan tanah , jemput singgah blog saya . ada makan makan sikit :D

nur anis said...

blog blog blog.hari-hari mesti kena bukak..:)

NOOR FATIN said...

saya pn sayanggg blog saya! ^__^

AlyNn NyzAa said...

thanx sgt sudi join :)

♥ Safiena ♥ said...

Hye sweetie. Safiena datang berkunjung. Dari segmen yang sama. Jemput datang blog.

Link Entri
http://www.pinkizluv.com/2012/04/segmen-saya-sayang-blog-saya-sebab/

All the best and happy blogging :)

Nur Asmida Bt Karim said...

Salam , sya bw cnie
http://eyda-nur.blogspot.com/2012/04/segment-saya-sayang-blog-saya-sebab.html

rAIHan said...

singgah sini,,happy blogging..

http://sukacakapsorang.blogspot.com/2012/04/segmen-saya-sayang-blog-saya-sebab.html