Thursday, 19 July 2012

Sapa suka terjah??


Cepat angkat kening,bagi yang suka cari kawan baru..hehehe..
Ayu baru updates kawan-kawan baru yang berwarna BIRU.
Alhamdulillah peyertaan sudah melebihi 100 orang...
mula-mula memang ingat tak dapat sambutan,
tapi kawan-kawan semua sporting habis!!!
semangat 1 Malaysia gitu..hehe..

Terima kasih banyak-banyak kerana support segmen Ayu,
GSF ada ke yang nak buat GA/Conrest bersama pulak pasni..hihi
jangan lupa inform Ayu ok,nak join jugak ;-)

terima kasih kawan-kawan ;-)


tak mau cakap banyak-banyak..
Jomlah terjah cari kawan baru..
kalau kita tak mulakan siapa lagi kan ;-)
Jom-Jom!!!




bagi yang belum join,jomlah join ;-)

19 comments:

Yumida said...

tahniah ayu..mmg sambutan hangat kannn

Deq's Qienz said...

tahniahh sis, smbutan yg memberangsangkan..hehee

nuyui a.k.a miss YUI said...

thnah dear..smbutan mberangsangkan.

Cik Rongoks said...

suka jugak cari kawan baru ^^

ros_reeza said...

tahniah Ayu.. dapat sambutan hangat ni :)

Cik Nur said...

smbutan mcm goreng pisang panas ye ayu..!
nanti lapang2 nur nak terjah.. :)

dyabunga said...

tahniah ye ayu..:D

|shuhadaothman|TM said...

tahniah ayu. shu x join lg. hee. leh lg ke?

Si Matatajam said...

Tahniah dik... Hebat ni segmen Ayu ni... Ramai yg berminat nak Cerita asal usul dari mana...great idea Ayu...

Cendol said...

mmg ramai join ni..Cendol pn dpt ramai kwn2 baru dari daerah lain2 hasil dari join segmen ayu ni ^_^

nur anis said...

sambutan menggalakkan..tahniah ayu..:)

nur anis said...

sambutan menggalakkan..tahniah ayu..:)

Nyue said...

Tahniah ayu :)

~Sweet Honesty~ said...

tahniah ayu..mendapat sambutan hangat nmpaknyee...(^_^)

Che Rosliza Che mat said...

tahniah ayu...mendapat sambutan hihihi sis tak sempat nak join...busy...

Chic Na said...

lebih hangat dari biasa ni. hihi.. pening ayu nanti nak memilih. :)

Wanieys said...

tahniah ayu...segmen ayu mendapat sambutan yg menggalakan....:))

Michelle Hopell said...

thanks jugak kat ayu bab wat segmen .. kwn michelle pun makin bertambah. hihi :)

wan nurul hezrina said...

harusssss ku terjah..ikut negeri paling dekat dlu