Friday, 20 July 2012

Kita bertemu lagi..


Esok 1 Ramadhan 1433..bertemu lagi kita dengan bulan yang penuh nikmat,penuh berkat..segala jin dan syaitan telah dikurung.maknanya jika kita melakukan ingin melakukan sesuatu yang ditegah Allah itu tulus mulus dari diri kita sendiri.

Tiada hasutan syaitan lagi..bulan inilah bulan untuk kita menilai siapa diri kita yang sebenar.baik atau jahat?so kawan-kawan ita kena fikir habis-habis bila nak buat jahat.kalau bukan diri kita tinggalkanlah kejahatan itu..hehe..


salam ramadhan Al mubarak untuk semua ;-)

30 comments:

Boni Kacak said...

ayu jangan ponteng puasa tau

Deqla manjew said...

selamat berpuasa ayu..selamat mula terawih ya malam ni.. =)

Arina Shamsul said...

salam ramadhan dear :) semoga kita dapat manfaatkan masa sebaiknya dibulan yang mulia ini :)

jangan lupa singgah dan baca :)

http://wwwmarina-arina.blogspot.com/2012/07/korang-tak-tahu-kansebenarnya-ada.html

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt berpose ayu..

ros_reeza said...

Salam Ramadhan untu Ayu jugak :)

Aine Ainun said...

Salam Ramdhan Ayu...

akhirnya, kita berpeluang bertemu R kan=___)

nanieybarnieylurviey said...

selamat berpuasa ayu...
excited nih :)

teratak hati said...

Selamat berpuasa..

nur anis said...

salam ramadhan ayu..:)

Yumida said...

salam ramadhan ayu...berpuasa bersama rakan maya GSF..meriahnyer...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

selamat berpuasa ayu. pose jangan tak pose. hehe

Norzie hany said...

Selamat berpuasa Ayu.

kay_are said...

selamat nyambut ramadhan.. pose jangan tak pose ^^

Cendol said...

haha betol tu setan dah takde,try le nilai diri kita baik ke jahat ye.nice share ayu!

Kakzakie said...

Selamat berpuasa Ayu..
Maaf dari kakak juga.

CINTA UNTUK KITA said...

TAK SBRNYA NK PUASA ESOK :)

dyabunga said...

slmt berpuasa

Tentang Kita said...

selamat berpuasa....semoga ramadhan kali ini lebih bermakna buat kita

E'in said...

selamat menyambut bulan ramadhan sis.. :)

Wanieys said...

selamat menyambut puasa yer ayu :))

mama aryan said...

salam ramadhan..maaf andai aada tersalah kata dr akak ye

Syira said...

salam..

salam ramadhan dari syira. maaf jika ada tersalah bicara.

Cik Nur said...

bulan penuh muliakan..bulan di mana gnjaran pahala terlalu bykk.. :) syg kalau xkutip..

P/S : Salam Ramadhan buat semua ahli keluarga GSF..mohon ampun dan maaf sekiranya tanpa sedar mahupun tidak jika Nur pernah terkasar bahasa mahupun menguris perasaan semua.. Maafkan Nur...!

Dan selamat berpuasaaa... :)

~Sweet Honesty~ said...

jgn lupa terawih yea..(^_^)

ain vanilla said...

shelamat menyambut bulan ramadhan tau . ^^

Masz Sidek said...

Selamat berpuasa AYu.... :D

Ummi Iman said...

Betul2. Tiada alasan nk kata hasutan syaitan lagi. Utk diri sendiri juga ;) Slmt berpuasa ayu.

wan nurul hezrina said...

selmt berpuasa ayu..

Chic Na said...

selamat berpuasa ayu. semoga semua amalan kita diberkati. :)

Izara4eva™ said...

SℰℒAℳAT ℳℰNYAℳℬUT ℝAℳADHAℕ Aℒ- ℳUℬAℝAK ♥