Friday, 6 July 2012

Dosa Pahala kita yang pilih..



Renungan kita bersama ;-)

20 comments:

una imana said...

nice..:)

Kakzakie said...

Betul hidup ini sekali dan sementara saja. Yg kekal kelak di sana yg kita ketahui ianya yg akan kekal...

Bersama mencari bekalan sebelum ke sana...

CINTA UNTUK KITA said...

choose either one..:)

nanieybarnieylurviey said...

Thanks for sharing.. =)
masing2 da diberi akal utk fikir mana dosa mana pahala. so pilih la :)

Dieyna said...

nice sharing.. tq

nuyui a.k.a miss YUI said...

insyaALLAH,sama2 la kt..

Chic Na said...

jom sama2 kurangkan dosa & tambahkan iman. :)

Boni JLL3 said...

betul tu ayu.... hidup kita ni hanya sekali je.. jadi, kena bijak mengatur perjalanan hidup.. jangan lah pilih jalan gelap.. :)

wan nurul hezrina said...

insyaallah kita kenalah upgrade diri selalu ke arah yang + tuh + kan tanda positif so yang positif selalunya bagus..insyaallah..

Nyue said...

nyue setuju...ringkas, senang nak paham :)

ஜ miss klanika ஜ said...

kurangkan buat dosa, lebihkan menimba pahala .

izan mama mia said...

cantik.....sgt betul, ayu

♥ainie muniera♥ said...

peringatan yang amat berguna ^^

Cik Nur said...

setuju.!
tazkira yang baik di hari yang mulia.. :)

Terima kaseh ayu.. :)

BERT said...

gud sharing sis lagi2 nak masuk bulan pose ni kan :))

Ummi Iman said...

Nice post. Semoga sama2 menambah keimanan utk bekalan di sana

C'Jai said...

betul tu..satu lagi..
rezeki jangan di tolak..
musuh jangan di cari.. :)

Yana Libra said...

insya'Allah..marilah kita sama2 berusaha ke arah tu ye~ ;)

Wanieys said...

nice sharing ayu...thanks :)

Masha Meisters said...

hehe...tangs ayu :)