Monday, 2 July 2012

Kad Bank tak menjadi..


Penat betul hari ni,kerja dari pagi masih ada sampai petang..
time lunch tumpang puasa ni ingat nak pergilah buat kad bank CIMB..
dah potostat IC bagai ingat kan kejap ja,tengok-tengok ada lagi 13 orang..
ok lagi,bila dengar budak sebelah komplen dah satu setengah jam dia tunggu
 angka tak gerak-gerak buat semangat aku hilang,
ternyata betul dekat sejam aku tunggu baru jalan satu angka saja..
fedup,dah lah mood hari ni kurang baik 
*jaga-jaga ya,lawak ja ;-)..
nasib badan tengok jam dah dekat 1.30 petang..
apa lagi cabut balik jala..tak da rezeki buat kad bank hari ni..
*hampa..tertangguh lagi kerja aku ;-(

tak dapat kau kumiliki..haha








Kata Ayu : nak lari balik Perlis boleh,nak peluk mama,dugaan betimpa-timpa ;-(

19 comments:

Si Matatajam said...

Ala sian Ayu. Sabaq la dik. Dugaan bertimpa-timpa tu ada hikmah nya nanti.. Nanti p wat lain na kad tu...

:: Mrs.Eady :: said...

tak tukar lagi yg baru..

nur anis said...

ayu..awal bulan macam ni memang bank penuh..lagi-lagi hari isnin..memang ramai yang nak pergi bank..cuba ayu try hari rabu ke..saya tau ni pun sebab kerani tempat saya bagi tau..dia memang dah hari-hari pergi bank..

are_lin@yu said...

tq anis for da info..tp td xramai mybe kaunter nk wt kad 1 ja kot..huhu..hampa btl ;-(

nanieybarnieylurviey said...

esok ada lagi.. heee

msredcheesecake said...

Kadang2 xpaham kenapa proses kat bank boleh jadi lama sgt mcm tu...pelik je... Sabar yea...

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

hehe ;)

Deqla manjew said...

boleh jew buat bila2..dptkan kad bank dan pastikan kad bank tu jadi milikmu slamanya..hahaa

Wanieys said...

saja nak menduga ayu la tu...sabar yer mucuk hihihi

MAY said...

bank mane yg lmbb sgt tu?

Miss BaNu said...

sabar yer ayu..dugaan tuh

izan mama mia said...

sabar ayu,..awal bln mmg sesak bank

Chic Na said...

sabar ye ayu. lain kali cuba lg. ;)

wan nurul hezrina said...

alahai cian ayu..sbr kay..mmg mcm2 lah Allah nak uji hambanya...harap smua akn kembali normal

Cik Nur said...

1 jam baru gerak satu angka... pergggh..mmg mguji kesabaran sungguh..!

Misz Mieza said...

MM pun cukup malas kalau bab tunggu menunggu nih.. Kadang tunggu sikit punyer lama, tapi last2 hape pon x dapat.. Buat stress jer.. Huhu..

Yana Libra said...

betul gak kata anis tu, ayu~~ mgkn awal bulan dan hari Isnin, tu yg ramai sangat orang~

Masha Meisters said...

sabar ye dear :) mesti senyum selalu...ada hikmah tu

9n0L4 said...

ape lah urusan yg lame sgt utk satu kaunter tu kan.