Wednesday, 4 July 2012

Paham ke idok??


God created everything ;-)

27 comments:

nanieybarnieylurviey said...

terbaik..
tp ada org tu suke bangga diri walhal itu semua dari Allah.. sedih lak tgk org yg makin lupe diri

|shuhadaothman|TM said...

setuju sangat. x baik bangga2 kan, padahal semua dari kuasa Allah.

Cik Nur said...

Yang baik semuanya datang Dari DIA....

Wanieys said...

semua yang datang daripada-NYA hanyalah pinjaman sementara buat kita...xbaik berbangga-bangga :)

Boni JLL3 said...

merendah diri dan bersederhana lebih baik dan lebih dituntut.. :)

Izara4eva™ said...

pahang.. tpi dok kelantang.. :P

Misya Mialen said...

Pernah baca ayat2 ni dlu.mmg setuju sgt lin.kita ni pun bukannya apa2.semua atas kuasa Tuhan.Alhamdulillah.;)

Asyiqin Haulisah said...

betul tu awak. naiss. semua kita rasa kita ada. padahal kita lupa.

Che Rosliza Che mat said...

Memang terbaik..
Akak suka Ustaz Azhar Idrus..

nn lylyn said...

terbaekk =)

~Sweet Honesty~ said...

sukaaaaa..(^_^)

Yana Libra said...

:)

Masha Meisters said...

hahaha...best!!!! :)

xpaham bahase ni...bongkak dah...huhu

ERYZA said...

Semuanya hanya pinjaman dari Allah SWT. Hanya Allah SWT yang Maha Berkuasa.

Chic Na said...

pahammmmm ayu.. kita datang dr Dia & kembali juga pada Dia. ;)

Deqla manjew said...

haha nk bertekak sape bgs lak..huhh.. Allah lebih berkuasa laa..amek jwpn ustaz tu..hihi

Romeo Laut said...

Tapi kebiasaanya, orang yang dalam ilmu sains, tak bangga diri mcm dalam kartun ni. Mereka lagi rendah diri kebanyakannya.

dyabunga said...

tak elok berbangga2..

ameerul ashraf said...

haha.. terbaik!! :)

Si Matatajam said...

Ha ha..memang terbaik. Tanpa Allah siapa la kita...

ejulz said...

betul3.. hehe

Yumida said...

nice la ayu..tersentap benjamin...speechless...
Allah mencipta segalanya...subhanallah

Miss BaNu said...

setuju sangat..betul tuh

Cik Aini Lavender's said...

sgt2 phm nih =p

sesungguhnya tiada yg sempurna melainkan DIA

9n0L4 said...

kemah keming ustaz. ;)

wan nurul hezrina said...

kena muhasabah diri semuanya ciptaan Allah baik sempurna atau tidak jgn byak tanya!kena bersyukur mcm manapun kejadian kita

Nurrul said...

apa2 pun , ada yg lagi hebat dari kita... bila kita rasa diri kita hebat..

*ingatlah.. semuanya akan kembali kepada Allah.. kerana Allah mencipta kan segala2nya :D