Thursday 19 July 2012

Iqram Dinzly Bodyguard No 1 aku..


wahhh macho tak bodyguard No 1 aku..
sebelum ni aku ada cerita pasal bodyguard no 2 aku,
dan kali ni nak cerita pasal bodyguard no 1 pulak..

serius memang Iqram bodyguard aku tu..dia adik aku yang bawah aku.
tapi jauh panggang dari api kan..
Iqram nampak jambu sikit,aku tak kan??haha..

alkisahnya begini..asal tengok tv kat kampung..
nampak ja muka Iqram mesti tok aku kata,
''hah cuba tengok muka Mizi macam pelakon ni kan?''

sepantas kilat aku pun terus pandang tv,
dan sepantas kilat jugak aku gelak besar..
''hahaha machonya Mizi''

Mizi tu nama adik aku yang 21 tahun sekarang ni
dia keluar lambat bulan 12 baru nak masuk 22 tahun ;-)
jom tengok gambar Bodyguard aku yang real sama tak??


Bagi aku tak sama pun..hihihi..


 Laki tak lepas bab kereta ni..hmmm



wahh ko sejak bila jadi model ni..hehe



Kata Ayu ;Nilah anak bujang kesayangan mama ;-)....peserta segmen dah lebih 100 orang..alhamdulillah,terima kasih atas sokongan kawan-kawan..nanti ayu updates kawan baru ya;-)..yang belum join jomlah pakat join ;-)

27 comments:

Unknown said...

owhh adik ayu rupanye..hensem jugak tu..ni kalo sweety tgk ni mesti nk mintak rekemenkan..haha..dia pntg tgk yg hensem2..hahaha..jgn marah ya sweety.. :p

CINTA UNTUK KITA said...

ayu kakak kyra la mksudnya.. haha kyra baya adik ayu tu.. tahun 90 kan? hehe kyra tahun ni dah 22 dah bln 4 hr tu.. kemslm tau.. ngeh3! bye kak ayu..haha :)

nazayiena said...

Siap ada bodyguard no 1 dan 2 tu.

are_lin@yu said...

Deqla manjew:adik muda stahun..haha..mana da nsem kmbang dia nti deqla..hehe..manakah sweety??hihi

CINTA UNTUK KITA:ooo,baya lah kiranya tu..hihi..baik adik kyra ;-)

Miss Syahbanu said...

aah muka die x berapa sama ngan iqram dinzly ,maybe dri segi gaya kot sama..muka die pda pendapat saya ada iras2 Bell Ngasri hehe jgn marah ye ayu hehehe

are_lin@yu said...

Miss BaNu:ayu tgk pn xsama miss banu..hehe..tula xtau cmna tok ayu ckp sama..haha..prsan sudah dia ;-)

Unknown said...

igtkan betol la ikram tu adik ayu hihihi... Tp eh mmg tak sama la iras pun takde :)))
Lain org lain pandangannya

are_lin@yu said...

ShimaSalleh :itulah pasal sis..hehe..adk ayu rpa mama ayu adalah..hehe

Miss N™ said...

kalau ikram jambu, adik ayu lak macho....masing2 ade gaja tsendiri..

are_lin@yu said...

Cik Nur:macho?hehe..tp pemalu skit dia ni nur..hehe

Anonymous said...

amboi classnyer bodyguard !

Unknown said...

boleh jadi hero pilem nih..:)

Cikrosecute said...

wah! boleh jadik model kereta nie...

Unknown said...

ahaha...ade la iras sikit...
nak mintak otograp bodyguard no. 1 tuuuu..nanti kata iqram dinzly sign..kikikiki

Cik Ai said...

hehehe..
untung nih ayu ada bodygad bagai..nak2 plak bodygad mcm org iqram.hehhehe

~Cik Sweety~ said...

sama ke tak sama ke..ttp jadik bodigad ayu..hehe

Chic Na said...

ni mesti ada sesape pernah cakap dia mcm iqram ni. hihihi..

Cendol said...

oh adik rupenye..hihi untunglah ade bodyguard

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah ayu best la ada bodyguard...siap posing kat kereta yg cun melecub lagi hihihi

dya nasir said...

mcm muka ezad suami eira syazira..hahah.. kereta kuning tu dh sama

RIZZNA said...

Sat g sweety singgah latuew.. Dia kn mana boleh d sbut2, tetiba muncul je. Org tua mmg mcm tu, atok CiM kata en.hubby mcm aaron. Adakerrrr????

Congrats utk segmen. CiM je tk join lg, biasa bronline guna hp, susah sket nk brsegmen bgai ni. Sori eh

Unknown said...

untung la ada bodyguard jambu ,, hihi xD

Unknown said...

hahahha. samalah. tang pose tu..hehehe.. bila saya boleh tersenarai dalam list bodyguard awak ni?

mama aryan said...

mungkin sama dr segi gayanya tu..tp ensem gak adik ayu tu..hehe

Cik Rose said...

wahh, bestnya Ayu ada bodyguard ye..

hehhe.. mula2 ingatkan pakwe Ayu :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

mungkin sekali pandang nampak macam sama, dua kali pandang mungkin cam aaron aziz pulak.hehe

mummyrinazone beauty said...

gempak gambar yg last2..huhu