Monday, 2 July 2012

Pemberian tenaga diperlukan




Sejak-sejak ni rasa macam badan makin lemah,balik ja dari kerja lepas mandi,solat dan makan terus rasa tak bertenaga..kena tidur sekejap dalam setengah jam lepas tu baru ok..

maklumlah malam nak kena pergi mengajar pulak..balik dalam pukul 10 malam ok lagi,tapi sebelum pukul 12 dah kena tidur,tidak esok pagi mesti rasa letih nak bangun.masalahnya sekarang walaupun kerja banyak tapi tak adalah teruk sangat dan yang peliknya lepas balik kerja rasa macam tenaga dah hilang..normal ke tak ya aku ni..hihi..

ini baru bujang,bila dah kahwin lagilah banyak kerja nak buat..kawan-kawan ada penyelesaian tak?teringin nak makan vitamin atau pun supplemen untuk tenaga tapi kurang mahir bab-bab ni..ada kawan-kawan yang sudah cuba or sedang makan supplemen untuk badan tak?
huhu..tertarik jugak dengan cocoa collagen.tapi tak tahu ok ke tak..

 

COCOA COLLAGEN POWER PLUS





MAKLUMAT PRODUK

Produk terbaru dan paling murah di pasaran yang mampu mengembalikan keremajaan wanita dan membantu menjaga kehebatan wanita luar dan dalaman. Koko Pracampuran adalah minuman enak yang diadun dari biji kopi Arabica Brasil dan juga serbuk koko bermutu tinggi. Ia diperkayakan lagi dengan Marine Collagen untuk kecantikan dalaman dan juga Ekstrak Lobata serta Kacip Fatimah yang telah lama digunakan secara tradisi untuk kesihatan dalaman wanita. Ia minuman enak lagi berkhasiat.
HARGA : RM 59.00 1 SET (3 Kotak)

 

Cocoa Collagen Power Plus mengandungi:

  • Marine Collagen - Membantu mengimbangi hormon,mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit.
  • Kacip Fatimah - Membantu merapatkan otot-otot rahim,faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri.
  • Lobata - Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung.
  • Krimer bukan tenusu - Membantu meningkatkan daya kesihatan anda.
  • Dextrose monohydrate - Melambatkan proses penuaan
  • Oligo saccharide - Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan.

 

Kebaikan dan khasiat:

  • Membantu mengimbangi hormon
  • Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut
  • Mencantik,menghalus dan menggebukan kulit
  • Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung
  • Melambatkan proses penuaan
  • Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri
  • Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut
  • Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah
  • Mencerahkan kulit secara semulajadi
  • Memberikan tenaga
  • Membantu mengurangkan keguguran rambut
  • Melancarkan peredaran darah dalam badan
  • Mengimbangi berat badan
  • Meningkatkan daya penghadaman
  • Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot 





Kata Ayu : ada kaitan ker dengan kes aku ni..hehe..tau nak makan ja..

17 comments:

Miss BaNu said...

cuba pergi dapatkan nasihat doktor..atau ahli farmasi..mesti diornag lagi tau dan boleh cadangkan ubat2 or pil2 yg berkesan dan x memudaratkan..

Deqla manjew said...

cocoa collagen tu kotak kaler pink tu ke maksud ayu? 3 kotak RM50 je deqla beli..hihi.. deqla mmg amalkan minum tu slama ni..terbaik utk awet muda..hihi

are_lin@yu said...

Miss Banu : tq dear..btul jgk kn..plik jgk asyk pnat ja..huhu

aha 3 kotak rm50.wahh deqla dah makan..tringin nk try jgk ;-)

:: Mrs.Eady :: said...

penah try rase mcm biasa je..heheee...

Deqla manjew said...

try la.. rasanya pun sedap... :)

izan mama mia said...

ayu kan muda lagi,..dah sakit2 badan..eloklah makan makanan kesihatan tu

Boni JLL3 said...

sesekali kena pergi jugak berurut tu.. nanti awak try cari urutan tradisional. tapi jangan pulak cari tukang urut lelaki. lain jadi kang.

Chic Na said...

tak pernah tau psl cocoa collagen tu. cik na ambik multivitamin je. setakat ni ok. :)

~Sweet Honesty~ said...

haah..multivitamin pun ok..sweety mkn juga multivitamin tuk suplement tambahan..setakat ne ok je..yg pntg ayu dptkan nasihat doktor la yea..

Deq's Qienz said...

sy mmg slalu minum nih dear, bagus jugak la senang nak buang..hehee..sapa² nk diet bley la.tp bg nk menambah berat bdan cm saya elok minum selepas makan..sy suke sebab rasanya yg sedap..hehee, xmkn minuman lain perlu tambah gula, kalo tak pahit..yg nih xperlu tambah apa² dah bubuh air dah bley minum..

ha tudia pjg lebar testimoni nihh..hakhak :)

wan nurul hezrina said...

nurul plak amalkn madujer..n tryjerlh n tgj=k mcm mana bdn terima..kdg lain org lain feedbcknya

Cik Nur said...

colegen2 ni selalunya untuk kecantikan..cuba ayu cari vitamin untuk tenaga..

nur pun teringin juga nak cuba, tapi faham2 jelah.. nur ni susah sikit nak telan ubat..hihihi

Misz Mieza said...

MM amalkan makan ubat tradisional yang mak MM buat sendiri.. Dah 2 bulan lebih amal, alhamdulillah badan lebih ringan bila nak bangun pagi.. Masalah senggugut yang teruk pun dah takde dah.. Kalau nak try bolehla, mak MM jual RM10 sebotol.. =)

Yana Libra said...

Kak Dieyna kan ada juak cocoa colagen ni..hehe..tanyalah kat dia~~

kalau belum kahwin, perempuan tak elok sangat mengurut ni tau..orang katalah~

tak pun, try bekam skali..buang mana darah kotor dalam badan tu, kasi ringan sikit~

Masha Meisters said...

ok ke minum ni dear ayu ? Masha pun selalu badan letih2...huhu

9n0L4 said...

jgn diamal sgt drinks 3 in 1 ni. ;)

Solehah Shamsuddin said...

kdg2 kita letih di usia muda krn kita byk wt keje yg kita rasa kita mampu wt.kdg2 solehah pn trasa mcmni gak.tp ble rehat,dh ok da