Monday 9 July 2012

Baru setahun ke dah setahun erk??


Teringat masa mula-mula create blog dulu,
abah lah yang punya pasal ni,
suruh aku belajar cara buat blog dia nak buat bisnes,
last-last dia diam camtu ja.buat bisnes bergerak..hehe..
aku pulak dah alang-alang buat suka terjah sana sini
 terus jadi minat pulak.hehe..
sampai sekarang jadi hobi aku pulak berblogging ni..

ramai kawan yang aku dapat,
banyak ilmu yang tahu melalui blog ini..
alhamdulillah bertambah segalanya.hehe..
orang cakap dengan blog boleh buat duit.
memang aku pernah cuba nak teroka
 tapi hampehh aku yang tak faham-faham..hmmm..
kawan-kawan ada idea tak kita buat income sama-sama..hehe..

8 Julai 2011-8 Julai 2012..
baru setahun rasa aku berblogging,
dah setahun juga aku ada blog ya..haha..
boleh ke gitu??

Dulu blog ni aku letak nama 
Bila Hati Berdetik,Jemari Bersuara..
dan blog pertama yang tercipta adalah
 blog yang aku buat join GA dan Contest sekarang..
kira blog ini no 2 lah ;-)..
ringkas gila intro aku dulu nak tengok??
klik sini..;-) 
dan entri pertama untuk blog yang first
 aku buat pulak yang ini..
panjanglah sikit..hehe..

rasa kelakarla mula-mula..
mana nak ada orang baca,
blog pun tak femes..haha..
kalau Ben Ashaari ke,Lyssa Faizureen setahun ni 
dah berpuluh ribu follower diorang kan..;-)

masih baby lagikan,baru setahun..hikhik

18 comments:

MAY said...

ok a tu..bil follower x pnting.yg pnting org yg mbace blog kite.

Mrs Velentine said...

tp follower dh ramai biarpun baru setahun

nuyui a.k.a miss YUI said...

hppy anvrsry =)hihi

nanieydotcom said...

masa mule2 blogging x thu pun pasal bw mcm mne nk suh org komen kite nye blog tp bile da lme2 mula kenal kawan2 and best msing2 kunjung balas and even tak bersua muke tp rasa mcm lame da kenal. :)

Unknown said...

hehee.. tak perlu popular.. cukuplah sekadar ada pembaca setia dn pengomen setia.. itu pun dah boleh buat kita bersemangat nak berblog.betul tak? dan saya adalah salah seorang pembaca setia blog ayu. :)

BERT said...

api eniverseri buat blog ayuuuuu... happy blogging keh.. semoga blog ayu nanti boleh jadi terkenal jugak nanti.. aminn :))

Noor Atikah Ramli said...

hihihi..bila rindu, ika tgk semula entry2 lama. hahaha

CINTA UNTUK KITA said...

baby bru nk blaja jln.. tak pun nk tmbuh gigi..:)

insan_marhaen said...

Wah..! kalu bb tu dari tak pandai ape2 dah tahu jalan dah.... Tahniah..follower pun oke la ramai... jangan mcm c'jai dah setahun lebih follower cukup2 makan je..haha.. sbb buat blog syok sniri..yg penting hapi kan dik..! org singgah baca dan kongsi pun kira ok da..walau tak follow... itu c'jai laaaa... okeh selamat maju jaya dalam dunia blogger..moga apa jg yg kita tulis blh beri sedikit manfaat untuk diri dan kawan2...hehe..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

happy 1st anniversary tuk blog ayu....akak bln 10 ni setahun heheee....semoga makin success dlm dunia blog :)

p/s:-dh setahun buat la ga ker contest ke apa2 ker hihihi

dya nasir said...

dia pun baby lagi..bulan 11 bru setahun berblog.hihi

Cik Rose said...

tahniah2.. dah setahun :) hehheehe...

Miss N™ said...

walaupun baru setahun, tapi pengalaman bykkan..?

kalau baby, sekarang ni tgh bertaktik2 nak berjalan..dan ada juga yg dah berlari pun..hihihi

Apple said...

Haha.. Follower tak penting sngt kot ayu. Yang pentg ialah reader yang membaca tu. Ke ni alasan Apple je nih? Haha..
Ayu dah ada iklan nuff tu, tu slh satu cara. Mengharap org klik kat situ, adakah kita kena klik kat tmpt org len gak? Lol. Jgn lupa tgk earning minggu lepas. Lol.

Unknown said...

mmg nmpk lain benor ayu dgn sekrg.. dulu comel, sekrg cun melecun! hihi

mummyrinazone beauty said...

waaa baru lagi berblog2 tapio folower ramai dah sbb ayu mmg peramah=)

Chic Na said...

dua2 pon boleh ayu. kalau baby mesti dh nak belajar berjalan. :)

Liyana Anuar said...

blog saya pun baby lagi..tak smapai setahun lagi ni..hehe~