Thursday, 26 July 2012

Berkaitan dengan hati ;-)





 

No more gosip-gosip ya..hehe


Pernah rasa tak?
Ayu pernah,maknanya perempuan tulen lah kan ;-)

17 comments:

Chic Na said...

zip mulut. ^___^

pernah rasa, selalu gak la. heheh..

Wanieys said...

sokong ustaz don..betul..UAI pun betul hihi

Cendol said...

oh ingtkn Cendol sorang je yg gila tak pasal2 je rase cam sedih,susah hati..tapi tak tau sebab..hehe

Cendol said...

ye ye tak nak gossip!zip mulut!

Boni Kacak said...

saya teringin nak jadi lelaki sejati tu..

:: Mrs.Eady :: said...

good good :)

dyabunga said...

dya pernah rasa..dya pun perempuan tulen..huhuhuh:)

ros_reeza said...

thanx Ayu, kongsikan ni.. Tu la, kadang2 apa yang kita rasa, kita tak tahu sebabnya...

~Sweet Honesty~ said...

jahit je mulut tu kalo ssh sgt..hihi

Ummi Iman said...

Sentiasa hati2 dgn hati ;)

Cik Rongoks said...

pernah jugak ! hikhik

syamsyam said...

kasi like ini entry :D *wink wink*

C'Jai said...

akak pun tulen....

Si Matatajam said...

Tak nak la gosip2 ni... Takut org gosip kita plak satu hari nnt.. Keras hati tu...tak nak!!!! Akak pun sentap gak kekadang,. almaklum la pompuan...

Cik Nur said...

a'ah..pernah rasa..kadang2 tu lagi sedih sbb cari punca sedih xjumpa..huhuh

Deqla manjew said...

deqla dah tentu la pompuan tulen..kalo tak, camne boleh kawen ngan lelaki.. haha

wan nurul hezrina said...

mestilah pernahhh..hikhik kalau masa bersalin pun org kata meroyan tapi nurul masa berpantang tak pernahlah rasa...masa bujang2 dlu tapi la nie memang tak sempat manjang.hahahaha