Friday, 10 August 2012

Segmen Ayu tamat ;-)

<<Sticky post,entry baru terjah kebawah ya ;-)>>

Ayu ambil current state kawan-kawan ya ;-)
Kalau nak tahu penuh,kawan-kawan kena terjah tau.
Boleh kita eratkan lagi ukhwah yang terbina ;-)
Kalau kita tak mulakan macam mana orang nak mula kan?
so jom pakat-pakat terjah n jadi kawan mereka pula ;-)


 
     Kuala Lumpur

  1. http://nanieybarnieylurviey.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (1)
  2. http://ch0ch01ic.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (20)
  3. http://norumara.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (6) 
  4. http://nyueyien.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (46) 
  5.  http://www.bonikacak.com/2012/07/saya-blogger-dari-bangladesh.html (64)
  6. http://mayandhanis.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-kuala.html (96)
  7. http://nadhdiya.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (104) 
  8. http://sweetsadmemory.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (133)
  9. http://atinbiah.blogspot.com/2012/08/segmen-ayu-saya-blogger-dari-kuala.html (142)  
    
    Johor
  1. http://ciknisa89.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (2)
  2. http://yanalibragiveaway.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-johor.html (3)
  3. http://cutemama-lelamaisara.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (25)
  4. http://ladybossmizzerra.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (42)
  5. http://mashaaini.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (45)
  6. http://sukesukicikkeyrah.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (48)
  7. http://suterasyifa.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-johor.html (53)
  8. http://mohdnajib27.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (62)
  9. http://nadiaelena.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (86)
  10. http://shimasall.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (103)   
  11. http://nurfara-hani.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (134)  
  12. http://bellagadisbiasa.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (136)
  13.  http://zakiepurvit.blogspot.com/2012/08/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (143)

     Perak
  1.  http://nurfairusabubakar.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-perak.html (5)
  2. http://cahayacita2.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (24)
  3. http://ceritalieya.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (26)
  4. http://gebangkembangwiflea.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-perak.html (28)
  5.  http://mizzmiaizzati.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (32)
  6.  http://bubukuning.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (33) 
  7. http://nurputribatrisyasuri.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html(37)
  8. http://chintariesa.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (54)
  9.  http://pape-jer.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (55)
  10.  http://miaduniaku.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (56)
  11.  http://babyaimacomel.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (61)
  12.  http://nuyuijoinsanesini.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html(79)
  13. http://nurhafizahshaffril.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-gerikperak.html (83)
  14. http://skyjuiceforever.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (91)
  15. http://shedameor.blogspot.com/2012/07/saya-blogger-dari.html (107)
  16. http://belogdaku.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html#axzz21Y1OEXiW (127)
  17. http://aiendaksempoi.blogspot.com/2012/07/ayu-saya-blogger-dari.html (135)
  18. http://kisahsinenot22.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (140)
  

   
  P.Pinang

  1. http://ohgadisitu.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (8)
  2. http://mycadburychocolateblog.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (10)
  3. http://ainichedin.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (22)
  4. http://mulan-sahbanu.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (27)
  5. http://loveprettydinda.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (30)
  6. http://www.syuhadasalleh.my/2012/07/saya-blogger-dari-penang.html (101)
 
     Kelantan
  1. http://thecoklatblog.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (9)
  2. http://ikapukpuk.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (28) 
  3. http://pinkylady687.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (35) 
  4. http://smilesokmo-687.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (36) 
  5. http://akuyangsemalam.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-kelantan.html (50) 
  6. http://scrumptiouslicious-zaty.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (52)
  7. http://yannmiryannlittlesunshine.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html(75) 
  8. http://mymyadecerita.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (77)
  9. http://jaakechik-e-niaga.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-kelantan.html (124)*
  10. http://anisfarain.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-kelantan.html (128)
  11. http://dekniemyeyes.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (130)
  12. http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (131)
  13. http://sna-aai.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html?zx=1e1dd338b05152a4 (132)
  14.  http://cikji.blogspot.com/2012/08/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (144)
 


 
      Sarawak
  1. http://masrinasidek.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (13)
  2. http://damnright-welcomestalker.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (4)
  3. http://kasihhannah88.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-kuching.html (80)
  4. http://umikasum.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-sarawak.html (89)
  5. http://kampung-kameq.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-sarawak.html (94)
  6. http://deary-ainn.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-sarawak.html (95)
  7. http://nono-hakuren.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-sarawak.html (98)
  8. http://taqieeummu.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-mesir.html (102)
  9. http://sukatykupown.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-sarawak.html (105)
  10. http://duniaitusfera.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (122)
  11. http://cheesecakecintahoneystarz.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (123)*
  12. http://hannah-hairul.blogspot.com/2012/08/segmen-ayu-saya-blogger-dari-sarawak.html (141)
  13. http://angellovesoldier.blogspot.com/2012/08/saya-blogger-dari-sarawak.html (145)

      
Terengganu
  1. http://ordinaryzati.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (14) 
  2. http://rafiq-icelemontea.blogspot.com/2012/07/segman-ayu-saya-blogger-dari.html (47)
  3. http://lokmanramli.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-terengganu.html (74)
  4. http://www.siezuka.com/2012/07/saya-blogger-dari-kuala-terengganu.html (100)
  5. http://anakmama89.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (111)
  6. http://wardahilmu.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (115)
   
  Selangor
  1.  http://cintauntukkita.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (15)
  2. http://mohdnoorshawal.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (16)
  3. http://sayanuranis.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-selangor.html (23)
  4. http://misskpoppers.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (29)) 
  5. http://ummi-iman.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (38) 
  6. http://karukordjagaus.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (39) 
  7. http://nnatheha.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (49) 
  8. http://anzulnashome.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (51)
  9. http://izzdanceriteranya.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (62)
  10.  http://yayabunga.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (67) 
  11. http://azumylini.blogspot.com/2012/07/assalamualaikum-dan-salam-1malaysia.html (68)
  12. http://ibuafinaazfar.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-selangor.html (73)
  13. http://ceritaceritaeirayusoff.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-selangor.html  (82)
  14. http://aku-saya-alam.blogspot.com/2012/03/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (99)   
  15.  http://bloomingblossoms-fara.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-selangor.html (110)  
  16. http://shamcanggey.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-selangor.html (113) 
  17. http://azievanilla91.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-selangor.html (139)
  18. http://uaredifferent.blogspot.com/2012/08/segmen-ayu-saya-blogger-dari-selangor.html(142)*
    
   
  Kedah
  1.   http://haryatifaizal.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (18)
  2.   http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (21) 
  3. http://mymatatajam.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (41)
  4.  http://wanieysqaliefsuka-ga-contest.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (61)
  5. http://mamaqhayra.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (71) 
  6. http://lobaksusue.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari_17.html(81) 
  7.  http://sayangkuzie.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-kedah.html (84)    
  8.  http://eimah2328.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (87)    
  9.  http://diarionlinenurul.blogspot.com/2012/07/segmen-ayusaya-blogger-dari.html (88)   
  10.  http://sesucihatibersih93.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (106)  
  11. http://izzahpinky.blogspot.com/2012/07/saya-blogger-dari.html (112) 
  12. http://sayasukamakanbiskut.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (114)  
  13. http://pintuhati.blogspot.com/2012/07/terjah-segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (118)  
  14. http://sayadanblog-sheyr.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-kedah.html (138) 
  1. http://dieksha.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (19)
  2. http://chickypompom.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (31) 
  3. http://ummuainries.blogspot.com/2012/07/segman-ayu-saya-blogger-dari.html (57)
  4. http://nurulhusnamohdhassan.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (70)
  5. http://eizwani.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (76)
  6. http://aenvanilla.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (108)
  7. http://makwepakwekintan.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (109)
  8. http://ladygreen3011-ayuni.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html (120)

44 comments:

izz iizza said...

belum ada kesempatan nk terjah...tunggu yer pasti akan terjah nnti..:)

Cik Aini said...

wah org kg,tahniah2.....
meriah nih smabutan :)
moga dgn cara ni ukhuwah kita berpanjangan ya =p

BERT said...

haaa list lagi.. senang nag bw ni ehhe.. tq ayu :))

Ummi Iman said...

Malulah nk terjah cik ayu :)
Sesiapa rajin terjah saya ya.. Insyaallah bersambut ;)

Dieyna said...

datang cek hehe

~~oOpEt~~ said...

waa.. hehe.. rajinnya ayu siap bahagikan kumpulan lagi :D

to' wan said...

to'wan mai singgah kat sini lagi.. lawat org senegeri... :D

Norzie hany said...

Sis dah join atas nama cempaka kuning no 125.

Arina Shamsul said...

Wah orang sabah..cayok2.hahaha

Arina Shamsul said...

Ramai pulak org sabah ye..hihihi..nak terjah mereka :)

Wanieys said...

berjaya segmen ayu...ramai yg join..akak xsempat lg nk terjah mereka hukhukhuk

nadia said...

okey da check.chantik ! :) Kolej murni tu jauh dr tmpt nadia.

Cendol said...

meriah ni..ramai join!

aReLaN said...

makin meriah tu.huhuh..

DekNie said...

nama deknie xde pon... tercicir ke??? huhuhu... cedeh..... :(

ShimaSalleh said...

Ayu... shimasall.blogspot, Johor, ada 2 kaler tu.. camne tuh? hihihi

ShimaSalleh said...

Okey cek! td shimanya no.10 ada dua kali :))

Zie said...

ramainya

Chic Na said...

orang sabah juara bertahan. huhuhu..

Penyuluh Perikanan said...

kunjungan dan silaturahmi, salam ramadlon
selamat manjalankan ibadah puasa
semoga tetap sehat, banyak makan banyak ibadah

saya numpang follow....826
sudilah kiranya follow back
Thank you, terima kasih.
ditunggu yah...

TiranaAduka said...

biar blog bertukar rupa
TiranaAduka singgah jua
Ape khabar gerangan disana?
Moga persahabatan kekal selama...

Tirana ini tak pandai bermadah
Bersyair gurindam jauh sekali
Singgah setelah selesai ibadah
jangan lupa berkunjung kembali

Nurlyla said...

uisyeh, meriah ni..

ERYZA said...

Sempat lg nak join ni... k

zulhilmi tempoyak said...

dr keyyell...heee

TiranaAduka said...

Pagi jumaat singah disini
singgah membawa khabar berita
kalau cik ayu ada disini
kunjungilah segera TiranaAduka

disini...

http://aku-saya-alam.blogspot.com/2012/07/bila-diri-di-cintai.html

Deqla manjew said...

dah follow dan singgah depa semua..ada la jugak peningkatan followers, bloggers sporting.. ada jugak yg x... huhu

aReLaN said...

yeay.dah masuk list.hehehe..dekat sangat la tu.memang skang ni saya dok nilai.tapi next weekend pindah senawang.

nn lylyn said...

rajin nye ^^

man said...

http://ajax85.blogspot.com
sila lah datang ke blog sy yang xberapa ctk..heheh

man said...

http://ajax85.blogspot.com
sila lah datang ke blog sy yang xberapa ctk..heheh

ejulz said...

Tahniah ramai pnyertaan.. tahniah jugak ayu sbb menang segmen ejulz.. tlg bagi maklumat secepat mungkin sbb ejulz nak beli hadiah esok jugak..


http://kampung-kameq.blogspot.com/2012/07/pemenang-segmen-menangi-hadiah-sophie.html

QasehnyaRania said...

kedah sikit lagi yer

wan nurul hezrina said...

ayu yang negeri sabah number 12 dan 13 link dia sama pastu yang negeri sabah jugak num 6 link takdok..hehe..

piko pink said...

hehe..dah ade y kne terjah...

izz iizza said...

adehh ayu..sy ni belum semppat lagi nk terjah..tunggu ya semua..:)

Jue Derella said...

Jue dh follow sini.....

TiranaAduka said...

Assalamualaikum wbth..
sekadar ingin bertanya Khabar..?
moga ceria di pagi Jumaat ini....

trah zain said...

eh, ikut negeri siap, cayalah ayu ni..hehe
blh wt bookmark ni, nk buat bw senang..hehe..
tahniah ayu ramai join ^^

TiranaAduka said...

Assalamaualikum wbth...
singgah malam isnin bertanya khabar....
sambil memantau peserta....segman

kayyana said...

wah... bg bg ikut negeri.. best nih.. senang nak search.. hehehehe...

princess lieza said...

nk join jugak blh ke??tp cmne ye cik ayu???

NAL said...

all the best..

Nurrul said...

ramainya yg join,,, Nurrul tak berkesempatan nak join dek sibuk yg melanda , takut tak sempat nak terjah blog mereka2..

kalau ada lagi segmen insya'ALLAH Nurrul join:>

QasehnyaRania said...

belom habis terjah main bertambah..lpas ghaya..insyaallah ..