Monday, 16 July 2012

Hargai insan yang menyayangi kita..


 
Hargai sebelum terlambat! ;-)




KAta Ayu: Monday Blues hari ni,Anda??hehe..tq yang join segmen Ayu..masih ada yang belum sempat terjah..pasti akan diterjah! ;-)..bagi kawan-kawan yang belum join,jomlah join ;-)wakil negeri anda..hehe

26 comments:

nanieybarnieylurviey said...

slmt pagi ayu..
betul tu ayu, sebelum terlambat.. nnti menyesal..

Deqla manjew said...

deqla sentiasa menghargai si dia..hope si dia pun begitu jugak.. :)

dyabunga said...

dyaa baru nk join segmen tu

izan mama mia said...

cinta..setiap hari...

Yumida said...

nice kata2 tu sis..sokong!

nuyui a.k.a miss YUI said...

hrgai sntiasa..insyaALLAH..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

setuju sangat2!!! :)

Nyue said...

betul itu, jgn myesal dikemudian hari plak..ehehee

nur anis said...

betul betul..

Che Rosliza Che mat said...

betul2....kata2 yg begitu indah..

9n0L4 said...

sayangi lah org yg sayang kita. insha Allah akan bahagia. ;)

Nadia Elena said...

=)

Cik Rongoks said...

yeah..btol tu :))

lelamaisara said...

sesal kemudian hari tiada gunanya...:)

Mrs Velentine said...

sebab 2 kena hargai org yg ada d sisi kita

Karukord Jagau's said...

menghargai semasa ada :)

~Sweet Honesty~ said...

betul tu..setuju.. tpi hari ne mmg blues la..

N.Aima K said...

hari ni hari isnin hari sngt bz bersuri rumah uwaaa

cendol said...

sadis bace nye..btol tu hargai sblm terlambat!

Masha Meisters said...

betul tu...watpe nak kejar yang lame atau yang baru sedangkan kat depan ni dah bagai permata gitu :)

Wanieys said...

betul tu sebelum terlambat :)

Cinta Misteri said...

Klau nk org syg kita, kita kenalah syg kt org gak. Msti hidup hepi jer bila d kelilingi org2 yg baik dan syg pd kita..

Baru dr blog M. Ckp benda yg sama

Chic Na said...

betul tu. bila dah kehilangan seseorang baru la rasa menyesal. ;)

Yana Libra said...

miss him~~~



huhu~

wan nurul hezrina said...

alahai memang menyentuh kalbulah ayat2 tuh..suami,anak,ibubapa=)

QasehnyaRania said...

mornink u:)

betol2 ..