Monday, 2 July 2012

More love after break?


 Yes,its true..love is love..
but sometimes its can hurt too...;-)

20 comments:

nanieybarnieylurviey said...

so true!!

Boni JLL3 said...

da hampir 2 tahun saya tak bercinta, sampai da lupa macam mana lah rasanya...

are_lin@yu said...

Boni:lebih baik bagi pada yang layak saja,isteri boni nanti ya..kalau boleh nak macam tu jgk..huhu

~Sweet Honesty~ said...

bila dia dh xda, barulah raa sgt kehilangan..baru la sedar yg kita sangat cintakan n perlukan dia...huhuhu

|shuhadaothman|TM said...

yup ayu! sometimes its hurt. apepun, kne sabar kalau nk bercinta ni. :)

Yana Libra said...

true..saya harap agar dijauhkan sebarang breaks dalam semua relationships saya..huhu~

Chic Na said...

lumrah bercinta mmg mcm tu. xsuka pun kena hadapi jgk. ;)

Misz Mieza said...

Teringat pllirik ak lagu satu lagu nih, "Orang kata sakit jatuh cinta, sakit lagi bila jatuh tangga.."

Heheeh..

Dieyna said...

kata kata indah..

Apple said...

Bila dah hilang baru terasa betapa berharganya sesuatu itu. Tapi kita selalu mengulang kesilapan sama lak. haih..

Deqla manjew said...

amboi ayat.. hihi... ayu ni hari2 pun dah mcm wordless wednesday kan..hihi...

Yumida said...

stuju ngn apple....

nuyui a.k.a miss YUI said...

btol sgt tu..

lelamaisara said...

wah ayat ayu...betui2 betui tu...

cendol said...

ha btol tu!! kristal..jgn pecah!! haha

aReLaN said...

sangat betul.hmmmm..jadi jagalah cinta kita agar tak pecah berderai

Wanieys said...

totaly agree :))

Masha Meisters said...

kalau ada kadang2 sakit sangat biler xd tercari2 :)

9n0L4 said...

same lah juge bila hilang seseorg tu, baru kite rase kehadirannya.

Solehah Shamsuddin said...

kdg2 klu kita khilangan cinta pertama,dan kita pula jmpe cinta yg kdua.kmudian khilangan cinta kdua pula,kdg2 kita xterasa sakit lg disebabkan hilang cinta pertama