Wednesday, 2 May 2012

Senyum pagi ;-)

Puas tak cuti ???
kerja aku masa cuti tidur jaa..
semalam Bumi Serdang hujan lebat..
tak tau nak buat apa
sampai tertidur..hehe
Korang camna pulak??
Moga harini lebih semangat!!!!

Baca doa sekejap tanda syukur kita pada Allah membangunkan kita semula pagi ini dan masih mampu untuk melihat matahari ;-)

14 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

smlm tak sihat..arini alhmdulillah dah ok skit..

Kakzakie said...

Syukur masih boleh bangun pagi ini Ayu... semalam kakak busy sebab anak-anak nak balik semula ke asrama..

nanieybarnieylurviey said...

xcukup tido... pkul 4 bru tido.. :):) heeee

azam said...

TQ sharing.......

:) nice

izan mama mia said...

hai ayu...senyum untuk ayu..^______________*...mg hr ini llebih banyak senyum/

tq share

+kasih+ said...

Jalan-jalan singgah di pagi hari.. hehehe... semalam xberehat pun... pagi ini masih keletihan dan mengantuk... namun masih bersemangat untuk menjalankan tugas sebab nak berjala-jalan ke KL..

@ deqla manjew said...

deqla always senyum2 sokmo..cuma ada org jew yg x reti nk senyum...jom terjah baca entry deqla! :)

are_lin@yu said...

nuyui a.k.a miss YUI :mesti pnat siapkan order ni..hehe..jgn lpa mkn ubat dear ;-)

are_lin@yu said...

Kakzakie:tula bila ank2 dah makin besar bzy cra bsar lak kn..hehe

are_lin@yu said...

nanieybarnieylurviey:jgn tertido lak tau naniey..hehe

are_lin@yu said...

azam:welcome ayahsu ;-)

are_lin@yu said...

izan mama mia:hihi teruskan senyum akak ;-)

are_lin@yu said...

+kasih+ :woww nk jln2 kl beznya..nk ikut jgk.hehe

are_lin@yu said...

@ deqla manjew:tula grm dgr ayu bru bca td..hehe