Wednesday, 2 May 2012

Jika gaji kita RM5000....




Jika gaji kita RM5000 tapi kita kerja kuat seperti gaji RM20000,
Allah S.W.T akan berikan beza RM15000 itu
 sama ada dalam bentuk duit,anak yang soleh,hidup bahagia dan lain-lain.
Jika gaji kita RM5000 tapi kita malas macam gaji RM2000 ,
beza RM3000 itu Allah akan tarik sama ada dalam bentuk kecurian,kesusahan,anak nakal dan seumpamanya-Ustaz Don Daniyal

Kata Ayu :ingat mengingati sesama kita ;-)  

 

nah ambil bunga ni..
tapi tak senyum macam nilah sekarang..
hujan macam tak mau berhenti ja..
tak bolehlah nak merempit ;-(




11 comments:

Arina Shamsul said...

ALLAH itu maha adil kan :)

nanieybarnieylurviey said...

perkongsian bermakna :) hehe.. yg gmbr kt bawah tu comey... :) hujan lagi ke ayu? selalu ptg hujan la skang. nk keluar pun xdpt

~Sweet Honesty~ said...

pic pegang bunga tu comel la..hihi..

zOeY zAu YaH said...

btl sgt2..zmn skang nih org slalu buat kerja asal lepas je jnji ckup bulan gaji dpt..ssh nk cari yg btl2 iklas dan bertanggungjawab.

C'Jai said...

terima kasih bg bunga...c'jai da follow jg..

zulhilmi tempoyak said...

Ustaz Don.

everybody love him. thanks for sharing.. :)

ejulz said...

ape yg penting ikhlas.. :)

http://kampung-kameq.blogspot.com/2012/04/ustaz-don-daniyal-kata-jika-gaji-kita.html

Boni JLL3 said...

ala..tak dapat la nak capai bunga tu

izan mama mia said...

kata2 yg bagus tu untuk di fahami...

ayu..nak juga bunga tuuuu

Bui Junaidi said...

ALLAH MAHA MENGETAHUI SEGALANYA..*_*

NOOR FATIN said...

tau xpa ayu. keje elok2 tau. keje rajin2. hehehe ;)

meh nak amik bunga tu :P