Tuesday, 8 May 2012

Orang Kaya Baru ;-)



BONUS dapat,
SAHAM pun dapat..
best kan?
nak jugak tak???

 
wahh tahniah untuk
PETUGAS2 dan PEGAWAI2 FELDA
kerana dapat durian runtuh!!!!!

Bila lah durian ni nak runtuh kat aku pulak.hehe





Kata Ayu : Mr Anip yang gitau ni..betul ke??hehe

8 comments:

@ deqla manjew said...

betul la tu...td deqla tgk kat status rkn fb deqla...mcm terkilan pulak, sbb septtnya dye taip status ucpkan alhamdulillah tanda bersyukur rezeki yg Allah bg..tp xde pun perkataan ucp syukur tu kat status dye...dok terjerit2 pulak kat situ..ish..

Cik Nur said...

nur pun nak lah ayu..jum kita sama2 tggu bwh pokok durian nak..?

untung2 boleh runtuh atas kita..hihi..

apepun tahniah buat mereka..dan bhati2.. para gores dan menang tgh usha mereka..

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhmdulillah,rezeki tu kan..

nanieybarnieylurviey said...

untunglah mereka.. Alhamdulillah.. rezeki mereka.. =)

nur anis said...

durian runtuh untuk peneroka..petugas felda dapat bonus..tapi saya anak petugas felda, tumpang senyum je lah..alhamdulillah..rezeki mak ayah..:)

Miss BaNu said...

alhamdulilah..dh rezeki mereka..
teringin juga nk dpt durian runtuh ni..kalau xde durian..rambutan runtuh pon boleh jer hehe..

aRa ❤ aFiq™ said...

wah best nye dpt durian runtuh..

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

alhamdulillah rezeki mereka kn..