Tuesday, 29 May 2012

"SEGMEN 2:6 pekara tentang saya"


Kali ni rasa nak join segmen..;-)
senang ja tentang diri kita..
so dapat lah Ayu kenal kawan-kawan lebih rapat lagi..hehe

~6 perkata tentang Ayu ~

1. Ayu pemilik tangan kiri 'lefthanded' lah kiranya..hehe..siapa geng dengan Ayu sekarang..hehe

2. Habit tak boleh buang suka gigit kuku..memang dari kecik lagi..huhu.tapi bukan kotor2 pun Ayu gigit tau..macam2 cara dah buat tapi tak hilang..sebab tu kuku tak cantik..ada geng tak??hehe
 (kuku kaki tak yer.hehe)

3.Ayu ni pemalu orang nya..hehe..Malu2..tambah2 kalau dengan laki..tapi kalau dah lama kenal OK ja..;-)..cuma kalau baru n orang tu ramah memang boleh masuk..kalau orang tu diam ikut keadaan gak kadang2 boleh layan Ayu tak malu lah..hehe

4.Suka mengidam..ntah kenapa.kahwin belum pregnant belum.tapi suka ja ngidam macam2..kalah orang pregnant nih..hehe..pastu kalau boleh nak sekarang tu jugak..ada geng tak??hehe

5.Tak pandai marah..cuma marah orang yang betul2 dekat ja contoh adik,pakwe..hehe..kalau kawan2 Ayu memang tak pandai marah.Ayu akan diam ja kalau marah pastu dah ok;-)

6. Suka tidor..haha..ini memang hobi lah..kalau tidor memang susah bangun..suka tidor lama2..aduhai nasib kerja kena bangun awal.tidak lepas Subuh sambung tidor balik lah..hehe..ada geng tak?? ;-)


ada banyak lagi nih..tapi 6 cukup lah kot erk..hehe
Jom lah cerita pasal korang plak..nak join klik banner ya..
support teman blogger kita ;-)

24 comments:

Fiza Suhaimi said...

Kita sama! Fiza pun susah sangat nak marah.. Kalau fiza terasa dengan seseorang, fiza pendam jee.. Lepas tu fiza menangis dan pergi cerita dekat mak.. Settle.. Hikss.. :D

Cinta Misteri said...

CiM komen ehh...
Owh lefthanded, CiM peminat man kidal..
CiM ada kwn suka ggt kuku. Bila dia kawen, hubby dia akn bungkus jari dia, hehe tkkn nk bungkus mulut dia plakkan.
pemalu tu biasalh, tkkn nk over je madang kan...
Salah tu, bukan mengidam namanya...tp pantang...pantang tengok, pantang dengar, pantang trlintas. Ada jer...
Tk pndi marah tu bagus, tp jgn smpi org mainkn kita.
CiM pown suka tido, tp bila dh kawen & branak pinak ni tkbleh nk jalankn aktiviti tu slalu la..

Wanieys said...

no.6 sama ngan akak...suka tido hahaha...

Boni JLL3 said...

selamat bersegmen.. kita sama. saya suka gigit. tapi bukan kuku. sy suka gigit kudis.haha

~Sweet Honesty~ said...

selamat bersegmen.. wahh..suma ttg ayu tu ada ngn cik sweety laa..

nk tmbah lagi.. sweety suka termenung... ada geng tak??? hihihi

BERT said...

rjin ayu join segmen.. kite sm tang no 6 tu hiihi

@ deqla manjew said...

haha..gigit kuku tu dah mcm kakak deqla...dgn ank dye skali ikot suka gigit kuku..haihh...apa persamaan deqla ngan ayu nk tau x? kita sama2 ssh nk mrh...ssh nk moody...itu la deqla..lagi...ssh nk sentap bagai ni...buat dek je lg bgs..haha..ish mcm xde prasaan pun ada..hihih..lg 1, deqla pun suka mengidam...kalo dah teringin tu mmg deqla akn dptkan...kdg2 kesian kat hubby...kalo peknen camne la agknya ye...mengidam mkn je la yer sbb kuat mkn...mende lain x...huhuhu

kinara kinatara said...

thanks ayu sudi join:)
hehe..anyway no 2 2 same n kina...haha.yunalis zarai un suke gigit kuku...heheeh..nice sharing n heppy blogging:)

NOVA said...

waahhh!! 5 dngn 6 tu sama dngn sayaa.. ada geng la macm nie.. hihihi salam kenal dear... ^_^

aizamia3 said...

1. sama dengan ai
2. sama dengan anak ai no. 2
3. malu gak.. hikhikhik..
4. dah habis ngidam 9 bulan..
5. marah.. eemm.. boleh tahanler..
6. sama dgn anak ai no. 3.. memangler sbb bb lagi.. hahahah..


psst: singgah sini dari blog abg ben.

ejulz said...

pemalu? sama la kita.. hehe :P

Tracey said...

kalau sy dulu sebab xnak gigit kuku sy cat kuku dgan cat pengilat..tapi kalau dalam Islam macam x ley cat kuku kecuali period kan?? Kalau yang clear pun xley ke? Sebab kalau dah kilat macm tu, cantik lagi, terus xde selera nak gigit.. huhuhu

NOOR FATIN said...

hai ayuu! hehe lama xblogwalking :P kg kami tu kat kepala batas, dkat2 jugak la dgn bm. dkat2 dgn sg duaa. lebih kurg mcm tu la. hehehe

1) alaa kami tangan kanan! xlehh nak gengg, hahah

2) sama jugak. sampai skrg, xtau kenapa. haha ala kenapa kuku kaki xsekali :P :P

3) sama la pemaluu jugakk. xtau la mgkin sbb anak tunggal kan, jenis xbiasa sgt dgn org2 baru ni, lama2 ok la. kekekeek

4( hahah kami kalau mengidam habis la, mmg cari la sampai mana2 makanan tuuu. aumm!

5) tu la tgk pn tau nampak ayu lembut orgnya, kami agak garang la. xtau la kenapa. huk huk yang ni xleh nak geng dgn ayu :P

6) samaa! yang ni sama, suka tido jugak. kekekek

;)

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

pemalu lg ok ayu..dila lg truk,masam je ngn laki yg xknal..pmpuan snyum,tp kna jmpa yg peramah..klu x dua2 snyp..huhu..bab tido tu sama:-P

nuyui a.k.a miss YUI said...

ehem2..ada antaranya kt sama =)

KhaiRul Azmi said...

Datang dari segmen yang sama

http://ciffahmimalomuchacha.blogspot.com/2012/05/segmen-2-6-perkara-tentang-saya.html

Miss BaNu said...

hehehe terbaiklah..

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

ok da tahu tentang cik ayu hehe
selamat bersegmen

9n0L4 said...

dtg dari segmen yang sama. give me 3. same kite. ;)

http://farizafairuz.blogspot.com/2012/05/segmen-2-6-perkara-tentang-saya.html

ATIQAH said...

dari segmen sama :)
hye gadis pemalu :)

Anzulna said...

were from d same segmen :)
http://anzulnashome.blogspot.com/2012/06/segmen-26-pekara-tentang-saya.html

~Setanggi Syurga aka NurHidayah Ali said...

salam ukhwah..dari segmen yang sama insyaAllah..

http://setanggi-permata.blogspot.com/2012/06/segmen-26-pekara-tentang-saya.html

nice..suka tgk muka ayu..namoak sungguh keayuanmu ukhti..^^ saya follow awak..

Lily said...

Singgah sini dr segmen yg sme :)

http://lystra-lily.blogspot.com/2012/06/segmen-26-pekara-tentang-saya.html

Cik Amal said...

yang last tu sama
kira ada geng lah

sorry late blogwalk
http://sayacikamal.blogspot.com/2012/06/segmen-2-6-perkara-tentang-saya.html
saya follow sini ok