Thursday, 17 May 2012

Sana politik..sini politik...

 
Aku peninglah..tak faham pun ada..
bila dah kerja ni..apa-apa sikit..
mesti ada yang cakap macam ni..

''ala semua ni politik ja''

''banyak politik nih!''

Sebenarnya  apa yang politiknya erk..
kurang faham di situ..
politik ada banyak jenis erk..

cer cita cer cita..
apa benda nya nih..
korang faham??

sorry erk..
bukan nak jadi tempat berpolitik..
cuma kurang faham ja..haha

ada pendapat tak..
sebab sebelum ni kalau orang cakap gitu..
ni jelah aku mampu jawab..

''oh yeke gitu,baru tahu''

tak pun gini..

''erk..yelah kot..''

haha sengal kan aku

Muncung camni leh..haha

7 comments:

Ummi Iman said...

Politik kerja ke? biasalah dik. Yang penting kita buat kerja kita dengan jujur dan ikhlas. Kadang sakit juga bila orang guna kita. Maksudnya bagi kerja banyak tapi gred macam tu juga tak naik2.

mimie.. said...

biaselah tu..sekarang ni tak sah kalau takde politik ni..semua benda nak kena berpolitik tau..kita je yg tak tahu kadang2 tu..huuhu

are_lin@yu said...

oo..gtu ka? baru faham.mmg btul pun mcm kta ni mesin tp xdhargai.huhu

Cik Nur said...

entahlah ayu, nur pun xfaham sangat dgn politik2 ni, sbb nur xminat sgt dgn politik2 ni..huhu

are_lin@yu said...

cik nur : tula ayu pun kurang arif bab ni..hehe

NOOR FATIN said...

amik tau cuma malas nak komen kat sana sini, bergado, pertahankan dan smua2 la kat fb ke apa ke, diam adalah lebih baikk. heheh

Che Rosliza Che mat said...

tak minat join politik...harap maaf!!!