Wednesday, 23 May 2012

Curang...


 curang erk..hehe
Pernah berlaku curang??
Pernah dicurangkan?? ;-)..
perasaan sakit bila hati dimainkan tu hanya tuan badan saja yang tau..
aku dulu pernah jugak kena dicurangkan ni..
tapi hari ini aku berterima kasih padanya kerana berlaku curang..
kalau tidak mungkin aku tak kuat seperti hari ini..
mungkin aku masih lagi terawang-awang bahagia tanpa kenal erti sedih..
mungkin aku juga kurang matang seperti hari ini..
yang pasti kecuranganmu itu beri aku PENGALAMAN berharga..
yang orang lain tak dapat berikan..
untuk hari ini sesiapa yang pernah rasa dicurangi ucaplah terima kasih 
pada si Pencurangmu kerana hari ni anda
 mungkin telah jumpa yang jauh lebih baik darinya..
hidup anda mungkin lebih bahagia tanpanya..
dan juga mungkin hari ini anda jauh lebih berjaya kerana kecurangannya..peace..;-)..

Ada bantahan tak??hehe

11 comments:

CtAyue said...

betul tu.pengalaman spt tu kdg mematangkan kita.

@ deqla manjew said...

alamakkk.... curang?? deqla penah dicurangi..mmg perit sgt rasanya..tp xmo kenang2 dah kan..tumpukan pada masa dpn bersama hubby itu lebih baik...

BERT said...

penah jugak kene.. hati memang sakit.. tuhan saje yang tau huhu

Wanieys said...

dicurangi mmg sakit...tapi jgn pandang kebelakang lagi heheee

nuyui a.k.a miss YUI said...

btol tu.. terima kasih awak keran curang dengan saya =)

mimie.. said...

takde bantahan....setuju 100%! ^_^

Karukord Jagau's said...

Saya x pandai curang2 ni....kalau ada pun....sikit2 belok je....ekekeke

ejulz said...

adakah perlu mnyalahkan takdir sbb ditakdirkan perasaan suka kpd org lain disaat ada kekasih hati? hurmm.. mcm lawak je soalan.. hehe

:: Mrs.Eady :: said...

pernah!dan alhamdulillah berjumpa dgn yg lebih baik dr itu :)

nanieybarnieylurviey said...

xpernah!!! :) tp pantang if ada member jenis curang..rasa nk sepak je :P

Cik Nur said...

pernah di curangkan..! mmg perit..susah nk terima kyataan, tapi lama2 redha jelah..