Wednesday, 23 May 2012

Kalau 50kg berat ke??


Minggu ni rasa kurang makan..
tapi cukup time makanlah..tiba-tiba badan terasa naik..
kita mesti tau kan kalau rasa badan naik..hehe..
pastu kena tegur lak dengan akak umah..
''nampak Ayu macam berisi sikitlah,badan naik erk''..
aduhai tak keruan dah rasa..dahlah pipi kembung tak nak kempis..
badan lak naik..tak dapat bayangkan macam mana..hehe..
bila timbang memang naik 2 kilo..haha..


sebelah badan ja timbang boleh..hihi


mungkin bukan sebab makan ni stress lebih..hehe..
aku ni bukan boleh,naik sekilo pun memang nampak perubahan..
kalau turun tak pa gak..hehe..tak nak banyak pun nak 48 kg ja..
nak maintain..pipi kembung tak boleh buat apa dah..hehe

Kawan-kawan kisah tak pasal berat badan ?? ;-)



tinggi 156 kira berat 50kg ideal lagi..tapi nak 48 jugakk..tak mo angaka 5..hehe

18 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

kesah!kesah!kesah!

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui 157 tp berat, perghh!! tak tau nak wat cmne..haha

are_lin@yu said...

:: Mrs.Eady :::kita geng dear .hehe ;-)

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

kalo cik ayu xnk berat sampay 50kg bak meyh kasi cik eyla sikit hehe ! cik eyla memerlukan nye miahaha

are_lin@yu said...

nuyui a.k.a miss YUI :eh yui tgi dari ayu lah..hehe..

Fiza Diaries said...

fiza lagi laa ayu.. maintain 40 jee.. haa ringan tak.. tu pun fiza tak tahu cena nak tambah berat badan lagi.. hekhek..

Cik Nur said...

oklah tu ayu..!

xpe..nanti buat senanman sikit,hilanglah 2 kg tu..hihih

are_lin@yu said...

♥ Cik EylaDiLLa ♥ :meh amik eyla ayu bg free..hehe

are_lin@yu said...

Fiza Diaries:hih byk org krus2 rpnya meh ayu bg lemak sikit..hehe

are_lin@yu said...

Cik Nur :stress kot nur tu yg nek tu..hihi

Masz Sidek said...

berat sy tu 48 kg...

kalau boleh memang tak nak berat lebih dr 50 hehehehe... ;p

are_lin@yu said...

Masz Sidek:hehe ayu nak blk brat 48kg..waaaaa

ejulz said...

sama la berat kita.. hehe

nanieybarnieylurviey said...

kasik sini sikit... sapa nk derma kat nani 5kg.. bestnye kalau dapat pass kn? mesti xde org yg keding... :)

nur anis said...

saya rindu nak berat 40++...wahhh..memang dah tak boleh nak turun dah..kekal je dengan 50++..

keli menari said...

berat badan taknaik2! haha

ain vanilla said...

untung la kalau sapa berat badan tak naik2 tuh . ,

NURSHAHIRA SAIDATUL HASNA said...

tinggi xpe la kak...ok dah 50..sy yg pregnant ni pon xsampai2 50..sdh je ase..badan sy kecik sgt..:(