Wednesday, 30 May 2012

Kita genglah!! hehe..Jom tengok sapa yang kena ;-)


~6 perkata tentang Ayu ~

1. Ayu pemilik tangan kiri 'lefthanded' lah kiranya..hehe..siapa geng dengan Ayu sekarang..hehe



Nilah geng 'LEFTHANDED' Ayu : FIZA ,   CiM , DEAR AZAMIA CIK SWEETY


2. Habit tak boleh buang suka gigit kuku..memang dari kecik lagi..huhu.tapi bukan kotor2 pun Ayu gigit tau..macam2 cara dah buat tapi tak hilang..sebab tu kuku tak cantik..ada geng tak??hehe
 (kuku kaki tak yer.hehe)

J.LO gigit kuku maa..hehe

Geng Ayu suka gigit kuku : KINA , FATIN, CIK SWEETY
 

3.Ayu ni pemalu orang nya..hehe..Malu2..tambah2 kalau dengan laki..tapi kalau dah lama kenal OK ja..;-)..cuma kalau baru n orang tu ramah memang boleh masuk..kalau orang tu diam ikut keadaan gak kadang2 boleh layan Ayu tak malu lah..hehe  

 over malu nih..hehe

Geng Pemalu macam Ayu..hehe : DEAR AZAMIA , EJULZ, FATIN, KAISARA,

              CIk SWEETY


4.Suka mengidam..ntah kenapa.kahwin belum pregnant belum.tapi suka ja ngidam macam2..kalah orang pregnant nih..hehe..pastu kalau boleh nak sekarang tu jugak..ada geng tak??hehe


 mak aii sampai terbeliak mata.hehe

Geng mengidam macam-macam Ayu..hehe :DEQLA ,FATIN, CIK SWEETY


5.Tak pandai marah..cuma marah orang yang betul2 dekat ja contoh adik,pakwe..hehe..kalau kawan2 Ayu memang tak pandai marah.Ayu akan diam ja kalau marah pastu dah ok;-)

ni memang tak suka marah.hehe

Geng baik-baik tak suka marah macam Ayu.hehe :DEQLA ,NOVA, CIK SWEETY, FIZA


6. Suka tidor..haha..ini memang hobi lah..kalau tidor memang susah bangun..suka tidor lama2..aduhai nasib kerja kena bangun awal.tidak lepas Subuh sambung tidor balik lah..hehe..ada geng tak?? ;-)

zzzzzzzz..... jom tidur ;-)

Ni geng suka tidor macam Ayu hihi : CiM, DEAR WANIEY , MRS AMEY, NOVA, FATIN, CIK SWEETY



Cik Sweety cakap semua sama macam Ayu dan tambah suka termenung,
ada geng cik sweety tak??hehe

Dear Yui,kita sama yang mana??hehe 




Jom lah kita tambah kenalan dengan mereka pula..
sapa-sapa yang geng tu leh lah kenal..hehe
 

19 comments:

lelamaisara said...

wah cik sweety semua bolot jadi geng Ayu ea...heeee

nuyui a.k.a miss YUI said...

kt sama 3, 4 & 5 dear =)

~Sweet Honesty~ said...

kite memang geng..terutamanya bab tdo2 neyh..asl dpt tdo 5 mnt pn dh cukup..yg pntg harus tdo kalo dh ngntuk..

left handed ne mmg berkuasa..ibarat right handed ne umpama perhiasan sajork kn..hehehehe

jom termenung ramai...sweety kalo dh termenung, smpai berpinar2 pndangan..betapa dasyatnya penyakit neyh..(^_^)

Izara4eva™ said...

ara leh msok geng tdow ja.. haha

mimie.. said...

yeayy kita ade jugak geng pemalu ihihi

lagi satu kita kuat termenung..ngeee ;p
sama ngan cik sweety lah ^_~

syakirah izwanie said...

Kita sama 3, 4, 5 dan 6. Saya ni kuat berangan. Kadang-kadang tak sedar dah Tersengih sorang2. Bercakap sorang2. Sampai menangis pun pernah. Teruk kan? Macam mat jenin. Hihi

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

kite sama yg ngidam n tdo ahaha !

jelah said...

ha3..sy msuk geng tdow la..

BERT said...

hoho ramainya gang dia.. syok la kan bleh konsgi cerita yang same hehe

@ deqla manjew said...

cayalah ayu!! kita mmg geng lah!! bab tido tu kalo kat umah da bosan sgt baru tdo...sbb deqla jenis ssh tdo mlm...deqla lebih byk mkn dari tdo sebnrnya...hihihi...

Wanieys said...

hahaha...geng tido....jgn tido time kerja sudah hekhekhek

Cinta Misteri said...

Hahaha, kita geng 2 part je. Tp...rasanya kita geng 1 lg part tkde dlm list. CiM suka membaca, all kind of thg/genre. Klau g jnjln pun suka sgt bc word dkt baju org & thk of it, why wrote like tht smpikn en.hubby slalu bising 'stop thking bout others'
Hehehe...tht why I keep futher study

Boni JLL3 said...

nape saya tak ada?? sob3.. hehehe

Chic Na said...

cik na geng ngn ayu tang pemalu tu jelah. huhuhu.. tp yg penting kita geng dlm GSF. :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

geng2, 3 & 5. hihi

Faidhatul Arfah said...

yeaahh,,, geng tido ahahaha

Masz Sidek said...

sy 3,4,5 dan 6.... plus termenung... hahahahaa... suka sangat berangan.... heheh ;p

NOOR FATIN said...

hehhheeh dah bleh geng dgn ayuuuu ;p

Cik Aini said...

hehehe
no 2,5 & 6 tu sama lah Ayu..bab tido tu x pyh cita la kan..kalo x,xkan la nk bulat cenggini kan.hahaha