Wednesday 16 May 2012

Lapaqnya....

              
       malasnya nak bangun pagi tadi...
gara-gara perut buat hal semalam..
pukul 12 lebih aku tak boleh tido lagi.
ni mesti sebab aku minum 100+
pastu nak tido minum plak susu..
aiyakkk..
apalah yang jadi dalam perut
sampai tak boleh tido..hehe


colorful!!masuk dalam perut sedap gak ni..hehe


pagi ni datang kerja..
perut buat hal lagi..
aku lapaqqq!!!
sapa-sapa ada makanan tak??

hahaha..
kawan-kawan yang singgah 
bawa makan sekali erk..
amboi demand betol aku..hihiihi
tapi lapaqqqq...
huhuhuhuhu






Kata Ayu : pagi yang lemau ;-)

12 comments:

Sarah Mnasir said...

amboi 100+ ngn susu..

bekpes la dulu nnti xleh keje.. :)

Unknown said...

deqla xde selera nk mkn

ejulz said...

jom mekdi.. hehe :P

nuyui a.k.a miss YUI said...

meh,yui ada roti..hihi.

Kakzakie Purvit said...

Kalau makanan boleh fax kan ke bagus ye Ayu... bolehlah kakak fax sepinggan mee goreng buat Ayu:)

BERT said...

tgh bekpes bihun goreng ni.. jmpot mkn ek hihi

nur anis said...

saya ada air masak je..nak..? hihi

apdm said...

salam...

biasanya 100+ ni ubat, tp mcm bawa mudarat lak ni.huhu

Cik Da said...

amboiii kami pon terliuh dah ni.....

Noor Fatin said...

harini saya puasa. hari ketiga dah. hihihi

tergugatnya tgk gmbr tu.. wuaa T____T

Miss N™ said...

Ayu...cirit birit ke..?
cuba mkn pil chek tek oun.. <--- betul ke nur eja..hihih

~Cik Sweety~ said...

amboii amboiiihh...lapar erk...??