Monday, 7 May 2012

5 Cara Rawat Hati...


Senangkan untuk merawat dan menyihatkan hati kita ;-) 


11 comments:

nanieybarnieylurviey said...

sgt senang.. =) tp x ramai yg praktiskan :)

izan mama mia said...

sebab senang itulah yg selalu di abaikan dan dilupakan....
moga kita mudah untuk mengamalkannya...

azam said...

insyaallah...jom sama² kerjakan

Fiza Diaries said...

terlalu senang..:)

Kakzakie said...

Sepatutnya kakak puasa hari ini tapi agak tak sihat sikit je dah tak jadi - iman tak kuat kan ayu...

[ wanni ] said...

nampak senang, tapi takot tak dapat nak konsisiten :|

CikFi said...

InsyaAllah semuanya senang...

BERT said...

memang senang.. nak tanak je buat kan hehe

Makwe Kintan said...

saya tag awk untuk GA tau...join ye...

@ deqla manjew said...

mmg sng ayu...cara ni juga buat hati lebih tenang...

Cik Nur said...

islam itu indah dan mudah...!