Wednesday, 16 May 2012

Tanpa mekap..


Mata dah nak tertutup ni..
tadi buat kerja + fikir-fikir banyak betul kerja..hehe
so nak bagi segar buat senaman jari jap sebelu balik..
malam ni ada kelas lagi..
aiyokk sekarang dah banyak kelas..
Khamis malam ja aku free..

Tak palah tumpang muda
pulun buat kerja lebih sikit..hehe
tapi betul-betul terasa nak tertutup mata..
Jom nak pi tidoq sat..
layannnnnn...




malam masa gi mengajar..
tak perlu lah nak mekap..
datang kerja pun aku calik bedak ja..
hehe tapi jangan tertipu!!
gambar ni tanpa sebarang noda itu 
tak betul pun..hehe





Kata Ayu : Chee yong jangan kau malas2 malam ni..
tidak lagilah ngantuk nak ngajar..hhehe..dalam hati jalah ;-)

19 comments:

nanieybarnieylurviey said...

like... x sbr nk free on make up.. make up pun nk tutup parut.. dlm proses healing.. arghhh.. :)

are_lin@yu said...

naniey :ayu pun dalam proses ni..hehe..pudar ja tp xnk ilang lg..hhe

ejulz said...

lps ni dh x payah guna mekap.. guna bedak je.. hehe.. natural beauty.. :)

are_lin@yu said...

ejulz:hehe lg cpatkan xpyh nk klut2.huhu

ain vanilla said...

serusly ain cakap akk nmpak cantik walaupon tak mekap

Makwe Kintan said...

cantik ble tak mekap...^__^

are_lin@yu said...

ain : camera ja tu ain..tidak penuh noda..hehe

are_lin@yu said...

Makwe Kintan; dear pn cntik jgk xmkap..hehe..lg natural kn..2yg pnting ;-)

~Sweet Honesty~ said...

tak mekap pn cute apee..(^_^)

Sherwieyna Muzzawer said...

nampak cantiklah walaupun xde mekap..nampak berseri2 gitu..;D

BERT said...

natural beauty gitu hehehe

ain vanilla said...

malu la tuu nak ngaku . hehehehe . ^^ comey

Boni JLL3 said...

wah..lagi cantik n comel tanpa make up ler...

aRa ❤ aFiq™ said...

kecantikan yg asli tnpa mekap :)

@ deqla manjew said...

natural is beauty..beauty is natural....lebih cantik tanpa mekap sebnrnya...yg mekap tebal tu bila padam mekap, muka mesti pucat kan...mcm retis...hihihi

mimie.. said...

comel je dia kalau tak mekup ^_^

lelamaisara said...

tak make up pon comil la ayu...

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

x make up pon cik ayu tetap ayu =)

NOOR FATIN said...

ayu xmakeup pun nampak cantikkk! ;D