Monday, 21 May 2012

Ku pinangmu dengan Bismillah ;-)


Suka kata-kata ini ;-)


Tuhan memberikanku cinta
Untuk ku persembahkan hanyalah padamu
Dia anugerahkanku kasih
Hanya untuk berkasih berbagi denganmu

Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah
Hampa terasa bila ku tanpamu
Hidupku terasa mati jika ku tak bersamamu
Hanya dirimu satu yang aku inginkan

Ku bersumpah sampai mati hanyalah dirimu (hanyalah dirimu)
Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah

 Apa saja ketentuanNya terimalah dengan hati terbuka ;-)
Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah

18 comments:

Cik Adieb said...

Best lagu ni,suka suka suka :)

are_lin@yu said...

Cik Adieb :hehe kupinang mu dengan bismillah ;-)

Fiza Diaries said...

biarlah kita menangis hari ini kerana kesakitan semalam.. :'(

NOOR FATIN said...

semoga ayu cepat kahwin :)

are_lin@yu said...

Fiza Diaries :sokong dear ;-)

are_lin@yu said...

NOOR FATIN :amin fatin..klu jd ayu jmput..hehe

are_lin@yu said...

NOOR FATIN :amin fatin..klu jd ayu jmput..hehe

Cik Nur said...

bestkan kata2 tu..kalau dah jodoh..lari kot mana pun bertemu juga.... :)

are_lin@yu said...

Cik Nur:tau tak pa xyah dok kejaq ..hehe

Boni JLL3 said...

sama2lah kita sentiasa berdoa agar dipertemukan jodoh yang baik buaat kita..amin

Ummi Iman said...

Kalau dah jodoh tak ke mans

nanieybarnieylurviey said...

hati bunga-bunga... :)

aimaniman said...

yupp kalau ada jodoh x ke mana tapi jangan terlalu tunjuk yg kita nak sangat, macam x kena jer, semua benda kena bersederhana, kalau dah milik kita x ke mana,..

ejulz said...

betul tu.. wlau besar mcm mana pun syg kita kat seseorang, kalo dia bukan jodoh kita, akan pergi jua..

Miss BaNu said...

hehehe suke giler ngan lagu ni..lirik dan lagu mmg kena dan sesuai dan sedappp.. =)

ain vanilla said...

like . like . like ^^

::CIK LYNN:: said...

cik lynn pn ska lgu ni...=)

aRa ❤ aFiq™ said...

lagu ni mmg best.. ara pun suka :D