Thursday 24 May 2012

Anda memang T.E.R.H.E.B.A.T!!!Siapa yer ;-)


Nukilan kali ini aku luahkan kerana usia blog ini
sama dengan usia aku merantau jauh dari family..
dulu ketika jauh aku mencari teman untuk berbual,
teman untuk bersama,teman untuk berkongsi segalanya..
mula-mula teman yang aku dapat adalah akak-akak yang ada dekat rumah aku kini..
dengan mereka aku kongsi cerita..kemudian bila aku kerja teman-teman di ofis aku temui..
sekarang suka duka pahit mahit yang aku tempuh aku luahkan disini..
semua nya aku kongsi..dan aku rasakan aku rapat dengan mereka walau belum bersua muka..
nasihat pandangan komen semua membuat ku rasa begitu dekat dengan mereka..

 sudi jadi kawan saya tak??hehe


lantas aku berharap hubungan ini kekal sampai bila-bila..
teringin jugak nak bersua muka..kerana kita tidak jemu-jemu bersapa didalam maya..
bila agak nya ya..hehe..
terima kasih kawan-kawan sudi jadi kawan Ayu melayan post-post Ayu tanpa henti..
anda yang berkunjung semua Ayu anggap seperti kawan Ayu..;-)..
Kali ini Ayu pilih 5 kawan yang terbanyak komen ya..
seperti biasa memang Ayu jugak suka terjah halaman mereka..
Jom kita saling berkenalan dengan mereka ;-)


1. Noor Fatin - Fatin memang rajin komen..tak rugi kawan dengan Fatin..sebenarnya kalau nak ikutkan kenal Fatin lama dah dari zaman friendster dulu tapi tak pernah kenal pun..hehe..disebabkan sejarah hidup fatin,Ayu mula rapat dengan fatin..sesuatu yang terjadi tu ada hikmah kan sejak tu setiap hari mesti kunjung blog Fatin ;-)



 

2. Deqla Manjew - Sis ni kecik molek..sangat comel..tak caya?jom kita terjah blog beliau..hehe..yang Ayu ingat start follow blog deqla sebab kena taq dengan dia.hehe..sejak tu hari-hari bila deqla updates mesti terjah..yang boleh Ayu cakap deqla sangat periang peramah pun dia jugak..hehe..jomlah kita kenal Sis deqla yang comel ni ;-)


3. Miss Nuyui @ Yui - Dear ni memang kreatif,sangat berseni tangannya..kalau nak order craft boleh lah ke blog beliau..Ayu pun pernah order tau hadiah untuk Hari Mama..hehe..tak sempat tengok lagi sebab suruh dear Yui pos terus pada mama..hehe..rasanya Ayu kenal dear Yui dari blog fatin..maaf ya kalau silap..hehe..sejak tu terus jadi follower setia..ececewahh..hehe
p/s : dear Yui sory header tu sekerat ntahla internet kat ofis slow masa Ayu download dia tak full plak..ayu mohon ampun ya;-)

4. NarnieyBarnieyLurviey - panjangkan nama blogger ni..hehe..Ayu paggil Naniey ja..tapi jangan ngorat tau naniey dah da buah hati pengarang jantung yang beliau panggil Lurviey..so sweet..hehe..yang boleh follow naniey ni sebab masa naniey buat segmen tak salah kena taq dengansis deqla..sejak tu,macam biasa terus jadi follower tegar..hehe..nak kenal Dear naniey jomlah kita singgah halaman beliau..;-)


5. Cik Nur- Dear Nur ni Ayu baru kenal..hehe..follower dah ramai korang..hehe..memang rajin terjah and komen..semua ramah-ramah belaka yang rajin komen kan..setiap hari bila Cik Nur updates pasti Ayu terjah..nak jugak jadi top follower mereka kan..hehe..Jomlah kenali Cik Nur pula,pasti tak rugi! ;-)



Orang berbudi kita berbahasa orang memberi kita merasa..hehe
Jomlah jadi kawan-kawan mereka jugak..


pada yang singgah ke halaman Ayu ni akan dibalas kunjungan anda ;-)
Salam Sahabat dari Ayu..;-)

17 comments:

Luahan hati said...

wahh tahniah,,hehe :) jelez ni

nanieydotcom said...

oh.. sgt touching!!!.. Terima kasih ayu.. :) hehe... =)

actually tak sangka leh jadi kawan tanpa bersua muka.. tp mcm da kenal lama sbb tiap2 hari menjenguk antara satu sama lain.. :)

hebat kan kuasa blogging nih?

~Cik Sweety~ said...

alamakkkk..harus bersaing neyhh nk jadi top follower.. (^_^)

Unknown said...

fiza pun kena bersaing jugak ni.. hekhek..

Sarah Mnasir said...

kena terjah blog dorg ni :D

RIZZNA said...

Wahh sronoknya klau ada bloger wat special n3 utk blog CiM

ain'syaa said...

kita pon nak jadi kawan awak jugak . ^^ hehehe

Unknown said...

sgt touching, bila ada ramai kwn yg sudi ambil tahu hal kite kan :)
siap bg nasihat.mcm tu lah kawan kan?

Unknown said...

subhanallah! tacingnye deqla kat sini...uwaaa...rasa nk nanes pun ade..hihi...thanks ayu...wow! tmpt ke2 lagi tu...rjn kan deqla komen2 kat blog ayu? sbb ayu pun baik sgt suka komen kat blog deqla...eh...sis deqla la..hahhaa...(prasan muda aku ni!) :p..hurm, betul tu, bila org buat baik dgn kita dan tentu kita berganda2 nk buat baik dgn dye..kan dear...hihi...terima ksh syg! :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi..t kt jumpa ea.. insyaALLAH.. xpe dear.. yui pon snng berkwn dgn semua walau blom lg bersua..

Unknown said...

wah..bestnya mereka2 ni..hehehe..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

orang berbudi kita berbahasa, sokong2!! =)

lelamaisara said...

jeles kejap...heee...
tahniah la untuk semua tu ye...

Noor Fatin said...

terima kasih ayu! ;D

kisah lalu biar berlalu. kita tetap kawan kan. dan saya pun tetap kawan dgn kawan2 ayu yg lain walaupun dah xde kena mengena dgn dia! hehehe kawan tetap kawan ;)

sayang ayu, terima kasih sebab selalu datang blog saya XD

Miss Syahbanu said...

setuju...mereka2 diatas ni antARa yg rajin..tahniah untuk mereka dan juga untuk Ayu.. =)

Miss N™ said...

YaALLAH...! maafkan nur ayu..! baru baca entry ni..!

semalam memang tak dapat lepak lama2 depan PC..!

terharunya..!

Ayu juga seorg follower yang terbaik... xsombong dan baik..!

nur xjemu singgah sini tau, nur suka. tapi smlm atas desakan kerja, langsung tak dapat nak jalan2 sini dan rakan2 yang lain..!

Maafkan nur ye, cz lmbat sgt ke sini..huhuhuh...

terima kaseh sekali lagi.. :)

Unknown said...

saje nk imbas kenangan di sini..time ni ayu x join GSF lgi kan...hihi...