Friday, 18 May 2012

Sotong kangkung oh sotong kangkung ;-)


Dah lama tak jalan-jalan ni..
maklumlah patah kaki tak da driver ni!..
mana pun tak boleh pergi

dah dekat sebulan mengidam sotong kangkung
tak dapat-dapat lagi..
sian perut aku asyik menjerit nak makan..haha

tapi tak semua tempat sedap..
paling suka makan dekat
 medan selera Presint 9
memang sedap..
brader yang buatkan tau..hehe


alahai terliurnya!!

sapa suka angkat tangan..hehe







Kata Ayu : mood tengah boring nih..

12 comments:

Fiza Diaries said...

terliur dah air liur fiza ni.. dah laa fiza tak makan lagi.. hehe..

are_lin@yu said...

hehe ayu pun terliur fiza ;-0

Bobo said...

sedap niiiiiii :)

Cik Nur said...

nampak sedap..sotong kangkung ni, mcm yong taufu ke ayu..?

nur anis said...

nampak tak saya siap angkat dua tangan ni..hehe

are_lin@yu said...

Bobo :sedap kan..hehe

are_lin@yu said...

Cik Nur :aha lbih kurang cik nur..sllu ayu bli dorang ltak kuah rojak..pdas2 sedap.hehe

are_lin@yu said...

nur anis:hihi ayu nmpak anis..hehe

~Sweet Honesty~ said...

enak d mkn begitu saja...hihi

are_lin@yu said...

~Sweet Honesty~ :tahu tak pa..hehe

NOOR FATIN said...

suka jugakk! nyum3! lazatnyaa. hehehe

Che Rosliza Che mat said...

sedapnya sotong kangkung hihihi