Monday, 7 May 2012

Ciri-ciri Suami Pilihan ;-)


Kalau kita nak yang macam di atas..
kita pun kena berubah kearah ini ya ;-)


Sejuk ja tengok kalau lelaki pakai baju melayu ;-)

7 comments:

@ deqla manjew said...

kalo nk yg baik2 mesti la jd baik jgk kan ayu? huhu... suka jgk tgk lelaki berbaju melayu... hihi

~Sweet Honesty~ said...

cik sweety pun suke sgt tgk org laki pakai bju melayu..sejuk jee

sissyira said...

salam

jika ikut pilihan mmg kita inginkan y terbaikm, tp jika Tuhan bagi y sebaliknya jangan mengeluh, kerana Tuhan sdg uji kita.

azam said...

sayalah tu....hahaha

Insyaallah.......carilah yg sebaiknya

jelah said...

lelaki yg baik utk perempuan yg baik....

aRa ❤ aFiq™ said...

betul tu lau nak lelaki yg baik kita pun kena berubah ke arah yg baik :)

fiQ'Ra said...

hehe nk kongsikan 1 lagi ciri2 suami yg terhensem dan terbaik ;)

" lelaki yg hafal Al-Quran 30 juz, boleh bacanya dengan tajwid dan tarannum malah berakhlak dengan akhlak Al-Quran adalah lelaki paling hensem " =)