Monday, 7 May 2012

Ciri-ciri Suami Pilihan ;-)


Kalau kita nak yang macam di atas..
kita pun kena berubah kearah ini ya ;-)


Sejuk ja tengok kalau lelaki pakai baju melayu ;-)

7 comments:

Unknown said...

kalo nk yg baik2 mesti la jd baik jgk kan ayu? huhu... suka jgk tgk lelaki berbaju melayu... hihi

~Cik Sweety~ said...

cik sweety pun suke sgt tgk org laki pakai bju melayu..sejuk jee

Unknown said...

salam

jika ikut pilihan mmg kita inginkan y terbaikm, tp jika Tuhan bagi y sebaliknya jangan mengeluh, kerana Tuhan sdg uji kita.

Unknown said...

sayalah tu....hahaha

Insyaallah.......carilah yg sebaiknya

jelah said...

lelaki yg baik utk perempuan yg baik....

Sarah Mnasir said...

betul tu lau nak lelaki yg baik kita pun kena berubah ke arah yg baik :)

fiQRa said...

hehe nk kongsikan 1 lagi ciri2 suami yg terhensem dan terbaik ;)

" lelaki yg hafal Al-Quran 30 juz, boleh bacanya dengan tajwid dan tarannum malah berakhlak dengan akhlak Al-Quran adalah lelaki paling hensem " =)