Monday, 21 May 2012

Anda kategori yang mana??



Kerja tu yang penting..janganlah buli-buli..huhuhu
Susah nak cari yang betul2 kita suka..
zaman sekarang rebut peluang yang dapat 
menunggu yang kita suka belum pasti akan dapat ;-) 




Salam Isnin..
pasti ramai banyak kerja..hehe
samalah kita ;-)

13 comments:

@ deqla manjew said...

hahhaa... baik mati tu takleh blah...deqla yg nk 2 kot...rajin keje mls ckp..(eh rjn keje ke? :p)...bkn kena buli la ayu, tp mls nk ckp mende2 takde pekdah kat opis ni...lagipun kiri kanan deqla orgnya x lekat sgt kat kusi...xkan la deqla nk ckp ngan kusi tu pulak kot? hihihi

are_lin@yu said...

@ deqla manjew :haha betul2..meh sini deqla cakap ngan ayu..samalah kita deqla..ayu kt ofis ni jrg cakap skit..mna yg penting ja.haha

Boni JLL3 said...

hahaha..nyanyuk??

nanieybarnieylurviey said...

no 2.. rajin keje and sgt malas nk ckp.. :) hehehe..

nur anis said...

saya kalau banyak kerja jadi diam..tapi bila bosan takde kerja, jadi banyak cakap..huhu

nuyui a.k.a miss YUI said...

byk kerja byk ckp..takde kerja duk diam.. ada tak?hihi

are_lin@yu said...

Boni JLL3 :yaka nyanyuk..hehe

are_lin@yu said...

nanieybarnieylurviey :samalah kita naniey..hihi

are_lin@yu said...

nur anis:klu mcm tu mmg bagus anis ;-)

are_lin@yu said...

nuyui a.k.a miss YUI : klu gitu tekun kot..hihi

Kakzakie said...

Ada kerja ada gaji...tak ada kerja tak ada gaji tak masuk dlm list ye Ayu...

ejulz said...

ermmm.. kene buli kot.. :(

BERT said...

saya selalu kene buli kot haha