Tuesday, 26 June 2012

Yang baik itu dariNya..



Ayu share banyak tentang nasihat mahupun kebaikan 
bukan lah bermaksud Ayu seorang yang sangat baik.
Setiap dari kita tak pernah lari dari melakukan kesilapan.
Tapi sekurang-kurang dapat ingat mengingati 
sesama kita termasuk diri ini juga
 agar dari hari ke hari menjadi lebih baik ;-)..
berharap agar  kita sama-sama mendapat manfaatnya bersama ;-) 






Kata Ayu : ramai yang taknak makan kek baby tadi tu kan..kalau ayu pun tak sanggup,tapi ada juga orang yang sanggup buat..;-)

23 comments:

syakirah izwanie said...

Yang dekat itu mati. Mati itulah yg kita perlu selalu ingat (: Sebab semua manusia akan merasainya.

~Sweet Honesty~ said...

haah..tak sggup sweety nk mkn tau kek baby tu..

Deq's Qienz said...

btoi tu..xsalah slg mperingati antra 1 sm lain..

Wanieys said...

bagus tu ayu ingat mengingati sesama kita :)

Izara4eva™ said...

saling mengingatkan antara 1 sama lain kan ;)

Misz Mieza said...

Saling berpesan2 & ingat mengingatilah antara kita kerana sebagai manusia biasa kita sering alpa & lupa.. =)

LYAfrina said...

sbg manusia... kt msti saling ingat mgingati..x salah ;-)

Yana Libra said...

samalah kita berubah kan~ :)

kek bby tu mmg comel la, tak sanggup nak makan rasanya..huhu~

cendol said...

nice share..InshaAllah same2 kite mnuju ke arah yg lbh baik :)

Rohani Hashim said...

Xsalah saling ingat mengingati kan.

Rohani Hashim said...

Xsalah ingat mengingati kan

Chic Na said...

tak salah saling mengingati sesama kita. kan ayu. :)

Si Matatajam said...

Yg baik tu haruslah dikongsi bersama kan Ayu. Walaupun kita bukan yg terbaik tapi kita nak berubah menjadi yg lebih baik. Its Good effort right!

cikeyrah said...

singgah ^^ awak di tag hee

http://sukesukicikkeyrah.blogspot.com/2012/06/segmen-jom-tambah-geng-blog.html

aReLaN said...

betul tu.sume yang baik itu darinya.yang buruk tupon dari-NYA gak tapi dizahirkan melalu kita.hehehe..

N.Aima K said...

saya pn nda tau lah sanggup makan ka tidak..sebab mcm patung di mata saya T___T

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

semoga kita jd lbh baik:)

Che Rosliza Che mat said...

Yang dekat itu mati. Mati itu dunia yg lebih kekal...nice info..

Yumida said...

nice sharing ayu..bw mesej yg amat bermakna

Yumida said...

nice sharing ayu..bw mesej yg amat bermakna

wan nurul hezrina said...

mati sering mengejar kita..harap dosa tak sebati dan pahala seingi mengiringi...amin

Deqla manjew said...

setuju sgt..sharing is caring kan ayu?

Masha Meisters said...

yu rite ayu :)

kita je yang alpa...huhu