Thursday, 28 June 2012

Tersirat berfikir,tersurat terbukti ;-)



Apa ni?? ;-)

 Fikir-fikirkan lah ;-)




Kata Ayu :
 agaknya tak kenyang makan nasi,sesetengah orang suka makan daging saudara sendiri ;-)
Sekadar renungan kita bersama,berkasih sayanglah sesama kita ;-)

30 comments:

izan mama mia said...

tikam dari belakang,..kawan makan kawan...musuh dlm selimut betul....

Nurul Husna Mohd Hassan said...

betul tu, berkasih sayangla sesama kita :)

Deqla manjew said...

deqla dah ada pengalaman...kwn baik sejak skolah lak tu..x sngka betol laa.. so sekrg bawak haluan masing2..daripada hati sakit...suka sgt mengata org..dgn deqla mengata dia, dgn dia pulak mengata deqla..padahal sama2 kwn baik ni..sabo je la..

CINTA UNTUK KITA said...

dging saudara sendri lg sdp n puas d mkn drpd rzki yg tuhan da bg.. kwn jnis tikam blakg ni mmg tak brgunakan..

nuyui a.k.a miss YUI said...

tak bek org cmtu!

Nyue said...

kawan jadi lawan senario kini :)

nur anis said...

tak suka jumpa orang macam tu...

Boni JLL3 said...

setuju dengan izan si mama mia..hehehe.. ni tikam daripada belakang ni..

Solehah Shamsuddin said...

solehah da org cmni.berlambak.xtau npe dyorg jeles dgn solehah sgt.urmmm

cikeyrah said...

Gunting dalam lipatan.. depan baik belakang hampehhh ;)

mama aryan said...

kita kawan2 tak mau lawan..

Deq's Qienz said...

mintaq kite dijauhkan yer..hehee

wan nurul hezrina said...

tak suka kawan makan kawan.depan kemain baik belakang kena tikam..kalu mati harus jadik hanti g gigit dia semula..hahaha.horror dok?

Cik Rongoks said...

tak suka org tikam belakang. sakit, pedih semua ade :(

cendol said...

bahaye tu org suke mkn daging saudara sndiri..seelok eloknya,kita bagi dia makan kaki baru dia tau sedap ke tak yee..haha

Masz Sidek said...

betul tu ayu... kurang kasih sayang agaknya... tu yg suka makan kawan... tikam kawan...

Yana Libra said...

sekarang ni mmg banyak kes macam tu..ada je yg tak puas hati kalau tengok org lagi senang dari dia..huhu~

Yumida said...

bahaya ni...be aware ngn kengkwn kita..musuh lam slimut

Cinta Misteri said...

Mengumpatlah tu. Haa...mmg sesuai display pic kt opis2.

Wanieys said...

kawan mkn kawan, tikam dr belakang, suka caras orang, dengki dekat orang, tak boleh orang lebih sikit mcm2, tak boleh orang nak buat apa dia pun nak buat juga nak nama jer la konon hahhahha...dear banyak x akak bagi klasifikasi kahkhakah..minak juah lah yer

Che Rosliza Che mat said...

Betul tue ayu...Manusia tidak lari dari mengumpat...lagi kita wanita...

|shuhadaothman|TM said...

backstabber. kena hati-hati kan skrg ni. :)

Hasrina said...

kami makan nasik bukan makan kawan, comel :)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

mak dara paling takut ada kawan jenis makan kawan ni atau yg back stabber.. pernah kena beberapa kali oleh teman yang paling mak percayai dan ia kesudahannya sungguh menyedihkan huhuhu

lelamaisara said...

akak pon makan nasik tak makan kawan..heee

Masha Meisters said...

xguna kau! nak tikam,tikamla pakai jari...xdla sakit sangat...huhu

Miss BaNu said...

bahaya dpt kwn gini..rasa nk bagi kaki jer hehehe..kwn2 kena ikhlas bukan tikam dri belakang..

Chic Na said...

backstabber. harap2 kita semua xde mcm tu. ;)

aReLaN said...

ramai je skang spesis ni.kawan makan kawan.depan bukan main baik tapi belakang kaw2.seyes tak suka spesis ni

9n0L4 said...

gunting dlm lipatan, musuh yg bahaya.