Wednesday, 6 June 2012

Cantik atau hensem bukan ukuran ;-)


Setuju dengan Ustaz Idrus..
Cantik,hensem bukan ukuran...yang penting hati ;-)
ikhlas mencintai dan menyayangi ;-)

Betul tak kawan-kawan yang sudah kahwin..hehe
Ayu belum lagi ;-)




Kata Ayu : Mood rajin hari ni ;-)

33 comments:

Deq's Qienz said...

hahahaa..ader² jew ayu nihh..lawak aihhh.,pd sy rupa paras ptg gak tapi palg penting ati dan budi dia la..baek gan mak bapak kita dll..carilah yg betoi² k..smg jodoh ayu adalah yg terbaek :)

Boni JLL3 said...

betul.setuju sangat2.. terimalah jodoh kita seadannya..jangan mengharapkan kesempurnaan kerana tiada satu pun manusia diciptakan sempurna

Yumida said...

hehe..klakar la UAI nih...dh tu klo siang hari kena tutup lampu jk erk..hihi
aah..betul ayu cakap..yg penting dia sntiasa menyayangi kita n menerima kita seadanya...

Masz Sidek said...

hehehe... betul tu ayu...
yg penting hati...
tak comel tak apa ayu...
asal mata kita sedap memandang...

nuyui a.k.a miss YUI said...

stuju sgt2 dear..

nur anis said...

saya suka kata-kata ustaz azhar idrus..kata-kata dia simple, menarik, dan ada makna..:)

Nyue said...

nyue suka ayat tersebut....setuju sgt2..

Cik Nur said...

setuju...!

yang penting ikhlas, bertanggungjawab dannnnnn boleh pimpin kita ke jalan NYA....!

Masha Meisters said...

betul jugak..tapi jangan sampai xd rupa udah la...kikiki

ejulz said...

btul tu.. x guna kalo cantik/ensem je tp hati x sepenuhnya pada kita..

*apa kene mngene dgn lampu? haha

cendol said...

haha tak comel boleh tutup lampu!! lawak lah
hihi mnyebok komen jugokkk walaupun x cukup umo nak bcinte apetah lg kawen haha

Deqla manjew said...

hubby mmg la deqla x hensem...tp dye tetap yg paling hensem di hati deqla...hihihi...pernah baca ayat ni kat fb...ada2 je ustaz ni...

Si Matatajam said...

Ringkas msg yg disampaikn Tp mendalam maksudnya...

Wanieys said...

betul tu rupa paras xptg hati budi tu yg penting...mendalam maksud UAI hihihi

Nurul Husna Mohd Hassan said...

setuju!!!! yang penting hati :)

lelamaisara said...

hee...ada rupe cikit la..jgn la tak da rupe langsung...huu..mcm mane tu...

etuza said...

1. pilih yg pegagng agama
2. hartanya - jika ada kelebihan
3. keturunan- sebab ada jg dari kalangan yg tak baik.
4. baru lihat paras rupa.

pakcik setuju kata2 dia..apapun simbolik, kerana bukan paras rupa ukuran utama kan..

Yana Libra said...

asalkan sedap mata memandang dah la..hehe~~ :)

Misya Mialen said...

salam ayu. ni misya;) sy setuju sgt dgn kata2 ni;) comel x apa, yg penting dia tahu laksanakan tanggungjawab dia sbgi suami nnt / isteri nnt;)

Misz Mieza said...

Betul sangat tu cik ayu oii.. Ensem tak ensem, cantik tak cantik tu hiasan duniawi jer.. Dah tua esok kerepot jugak.. Janji hati mau baik.. =)

Aine Ainun said...

betul...setuju..=)))

itu semua bukan ukuran...

sHaR!Na eLyaNa said...

btul2..sha pun lum khwn..tp yg sha xcr yg hensem. bsyukur ngn apa yg dha dpt skg, ayu doakan moga kami berkekalan ya :)

ikaa sharin said...

err , setujuuu . hahaa :D

Chic Na said...

ok dpt ilmu kat sini. cik na pun tak kawen lg. hihi.. :)

Bui Junaidi said...

SUSAH KAWEN DGN LELAKI HENSEM SBB POMPUAN ASYIK KACAU..BAIK KAWEN DGN YG TAK HENSEM,HATI TAK SAKIT..HEHEHE

syakirah izwanie said...

Betul tu Kak Ayu :) Rupa paras bukan ukuran.

ain vanilla said...

jom BW & follow di sini

http://mrsaibis.blogspot.com/

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

hihi..btul ayu..hensem dan cntik klu xbaik nk watpe..sakit hati je..baik n beriman tu pnting;)

Dieyna said...

betul2.. hati yang bahagia, itu lebih pnting.. tak bahagia,, porak peranda jdnya

Miss BaNu said...

setuju...me too hehehe oh my english!! hehe

outbound malang said...

kunjungan gan .,.
Menjaga kepercayaan orang lain lebih penting daripada membangunnya.,.
di tunggu kunjungan balik.na gan.,.

wan nurul hezrina said...

hehe kalau handsome sangat payah jugak...

9n0L4 said...

huhu. kiut je jwpn ustaz. mmg terbaikkk. ;)