Tuesday, 26 June 2012

Birthday Bodyguard No 2 hari ni..hehe


Tarikh keramat 26 JUN 2012..
genap umur bodyguard aku no2 ni yang ke 14 tahun..hehe..
seperti yang tahu aku ada 3 adik lelaki merangkap bodyguard aku ler..
apa sikit yang dorang tahu pasal aku mesti jadi
 informer rasmi untuk mama dan abah aku..;-)..

yang No 2 ni bising sikit..
memag dari kecik bising,dulu bising suka nangis,
dah besar suka kacau orang lak..haha..
tapi kalau tak da dia dalam family sunyi jugak..
yang ni lain sikit,
dulu masa lahir abah aku siap nak letak nama Mohd Ronaldo lagi 
sebab lahir tahun bola..haha..
pasal nama gaduh2 manja jugak dengan mama aku sebab
 mama aku nak letak nama Mohd Isma Daniel,
abah aku pulak nak letak nama Mohd Buqhari..
haaahhh sudah mana satu nak pilih ni..ngeee...
last-last gabungkan saja jadilah Mohd Daniel Buqhari..

Bab belajar tak suka sangat,tapi bab motor memang no 1..
alahai Aniel janganlah jadi mat rempit lak erk nanti..hehe..
tapi satu kemahiran dia yang aku salute lah pandai repair motor,
bolehlah kalau rosak sikit2 tu.impian pulak nak buka kedai motor..
hehe..kecik2 dah ada angan2..

bab posing no 1..
memang posing tangkap gambar ni hobi dialah..hehe


Selamat Hari Lahir Daniel,
kakak doakan ang terus kejaq cita-cita,
jadi anak kebanggaan mama dan abah.
jangan dok buas sangatlah ehh..
semoga apa yang ang nak tercapai,
dimurahkan rezeki dan panjang umoq.
..Amin..








Kata Ayu : ucapan dalam bahasa utaqha jap gi kecek K-Ell dia perli lak..haha

25 comments:

cikeyrah said...

arini pn bufday adik saya yg umo 2taun tue hee ;)

Deqla manjew said...

hihi.. untung ada bodyguard..nnti dah kawen ada bodyguard utama pulak..hihi...hepi besfday utk adik ayu..may Allah always bless him! :)

Yumida said...

bodyguard yg semakin membesar..dri alam kanak2 beralih ke alam remaja..hihi..adik kte bila dh besar umo 15 tahun dh start jd pendiam..dulu ms kecik2 bising je mulut dia...dh semakin bujang katakan

CINTA UNTUK KITA said...

kem slm kat adik no..:)

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt hari lhir utk adik ya..

Kakzakie said...

Selamat ulangtahun kelahiran Daniel. Jadi anak yg terbaik..

Masz Sidek said...

Selamat hari lahir adik ayu...
belajar rajin2 yer... jadi budak baik2... thn depan dah nak PMR... :)

izamin said...

ari ni satu tahun fizah couple dgn tetttt.. hehehe ;D eh sme umur lah adik akk yg tu..eheheh..ckp dekat dia happy bufday

Dieyna said...

kim salam sama bodyguard ye. hehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

epi besday untuk adik ayu. moga panjang umo n murah rezeki :)

Nyue said...

Hb kat adik ayu :)

izan mama mia said...

hapy besday to Daniel

cendol said...

wah..hepy besday lah utk adik ayu.smoga pnjg umo,sihat n ceria selalu serta dirahmati Allah :)

nur anis said...

hai daniel..happy birthday...:) teruskan jadi bodyguard kakak ye..

Apple said...

Wah.. kemahiran membaiki moto bukan senang dapat. mereka2 yang spesel camni mmg ada harapan jadi org berjaya satu masa nanti. Cuma kenalah pandai tunjukkan mereka jalan kearah itu. Suka moto kot2 jadi Rossi. tak ke hebat?? haha..

Wanieys said...

hepy besday tuk adik ayu :))

p/s:-bestla ayu ada bodyguard hikhihkik

lelamaisara said...

oh jadi bodygurd ayu ea...

selamat hari lahir untuk adik Ayu...

AnneRaini said...

happy besday utk daniel..tak sangka besday sama..hehe

anyway thanks ye wish hb pd sy

~Sweet Honesty~ said...

angan2 tu pasti jdi kenyataan selagi ada usaha dan tawakal... bagus adik ayu ne kan..moga jdi ank yg berbakti pda ibubapan keluarga yea..

Nurul Iman said...

happy befday jugak daniel...=]

SURIA AMANDA said...

Happy birthday...jgn notty2 tau..

Si Matatajam said...

Hepi besday utk adik Ayu...

Masha Meisters said...

happy birthday Daniel :)

Chic Na said...

sampai 3 bodyguard ayu ye. okla tu protect kanan, kiri & belakang. happy birthday utk adik ayu. ;)

wan nurul hezrina said...

tautak zaman skang zaman teknikal taw..memang kalau siapa tahu keje2 teknikal mcm baiki moto..mmg leh wat duit..pengalaman org tunggu2..semoga semuanya success yea