Thursday, 14 June 2012

Pandanglah yang baik itu ;-)


Setiap orang ada baik buruknya..
Jangan kita pandang yang buruk sampai 
terlupa baiknya ;-)
Semua orang tak sempurna kan...

24 comments:

Wanieys said...

Betu tu ayu....seeloknya jgn tgk yg buruk tgk yg baik dh la...apa yg ustaz don kata mmg setuju 100%

alin said...

btol btol btol... saya stuju tu cik ayu

Cik Nur said...

manusia mcm tulah, kadang2 kerana sikit keburukkan lupa terus segala kebaikkan...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

setiap orang ada baik buruk nye. jangan menilai seseorang sebelom mengenalinye :)

nanieybarnieylurviey said...

betul tu.. :)
kalau yg baik selalu dilupakan tpi kalau tersalah sikit je terus ingt.. ish.. :)

C'Jai said...

Setiap orang ada kelebihan dan kekurangan masing2..terimalah seseorang itu seadanya.. Kesempurnaan itu bukan milik makhluk...

Si Matatajam said...

Setuju ngan pendapat ustaz Don tu

Akulah Hero said...

pandang lah kebaikan orang lain,
dan lihat keburukan sendiri..

sentiasa ingat kebaikan orang pada kita,
dan sentiasa ingat kesalahan kita pada orang lain..

peace.. ^^,V
http://akulahhero.blogspot.com/2012/06/apps-dalam-smartphone-itu-penting.html

Deq's Qienz said...

betultuh..tak ader yg sempurna di dunia nih..hehee

Che Rosliza Che mat said...

Nice....kita bukannya semua perfect..betul tak?

~Sweet Honesty~ said...

sweety setujukk.. tpi kadangkala kita ne ego melebih lebih.. dah buruk tu, ttp buruk la pandangannya..

nur anis said...

setuju sangat..:)

Masha Meisters said...

yeala.....kekadang terlupa aib sendiri sebab sibukkan dengan aib org kan...lumrah memg begitu la~ huhu

IntaNBerliaN said...

setuju sgt2,.. pandanglah kebaikan tu...

Arina Shamsul said...

betul tu dear..:)

Chic Na said...

betul tu. hidup mesti saling melengkapi. :)

Ummi Iman said...

Betul tu..

Miss BaNu said...

BETULLLL semuanya x sempurna..kita harus saling-melengkapi..

Deqla manjew said...

no body perfect..so tak payah rasa nk bangga dgn kelebihan yg ada..masing2 ada bahagian masing2...

Yana Libra said...

setuju~~

wan nurul hezrina said...

setuju n angkat tangan cikgu..heheh..

Nurul Iman said...

disetiap keburukan sesorang, ad kebaikannya dan disetiap kebaikan ad keburukannya...masing2 saling melengkapi dlm diri kita cuma kita yg mengawalnya utk menjadi lebih baik...

::CIK LYNN:: said...

betol2... :)

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

yeahhh ! betol tu..
im not perfect