Tuesday, 26 June 2012

Kek kek kek..

 Tak dapat beli,buat kek ni pun jadi lah..hehe


 Sekali tengok macam kasut betul lah..


 sangat kreatif ok!


 macam ni pun ada jugak..;-)



Boleh buat hantaran ni..hehe



Kata Ayu : kreatif tak??kek macam ni tak pandai buat lagi,teringin lak nak pergi belajar..hehe..Anis pun nak gi belajar buat kek kan,jom kita gi sama-sama..hehehe

22 comments:

hairy said...

naknak yg camera tuh..haha

nanieybarnieylurviey said...

kek kasut n kamera tu memang umphhh.. tp lebih tertarik ngan high heels tu :)

cikeyrah said...

nak mkn kek camera tue..hee tapi kek yg ade baby mcm x sampai aty nak makan. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

yg bby tu,aishh.

Deq's Qienz said...

wahhh kreatif bangat..terbaekkk la..

ayu, harga tuh temasuk minuman la..hehee..

syakirah izwanie said...

Yang kamera tu cantik. Yang baby tu.... Sanggup ke makan? Hihihi.

Wanieys said...

geram beno tgk kek yg baby tu hikhikhik

Deqla manjew said...

tak sggp la nk potong kek baby tu....

nur anis said...

yang baby tu lawak la kan..haha..

jom ayu jomm...nanti boleh buat kek unik-unik jugak..^__^

Michelle Hopell said...

sumpah taknok makan kek baby tuu..
yeke? hehe xD

wan nurul hezrina said...

mmg unik sungguh rupa kek2..yang kasut2 silap2 kena pakai kat kaki sbb ingat kasut rupenye kek!

Fiza Suhaimi said...

Wahh, Sedapnya Fiza tengok kek kek tu.. Tapi kek baby tu macam tak sanggup nak makan plak.. Hehehe..

izan mama mia said...

ish..paling tak suka kek baby tu..tak sanggup tengok...

Harith Iskandar said...

sy xsanggup nk bakor, nak potong & nak makan kek baby.ehehe :)

Rosalia said...

haha.nk mkn pn tkt betul ke x ni. :D

~Sweet Honesty~ said...

ta ng kek baby tu klakar gilee..hihihi

Misz Mieza said...

Kek cani memang cantik sangat2.. Tapi tang rasa tu erm so so jer.. Dah penah try makan.. Huhu..

cendol said...

tak sanggup nak mkn kek baby..yg lain boleh bedal..

Chic Na said...

tak sanggup nak mkn kek baby & kasut tu. huhuhu.. ;)

Dayang Syazwani said...

tringin lak nak kek kamera tu taww..

huhu...

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

eee..mcm btul la baby tu..huhu

Masha Meisters said...

masyaallah kek baby! xdaya den nak makan....tidakkkkkkkkkkkkkk!!!!