Wednesday, 13 June 2012

WW: Cinta yang Satu ;-)








Kata Ayu : pergi Um lagi hari ini ;-)

27 comments:

Si Matatajam said...

Terbaik...kepada Allah la Satu-satunya tempt kita berserah...

'idun sa'idun said...

betul tu... :)

~Sweet Honesty~ said...

seeloknya, bagilah Allah hati yang masih suci..(^_^)

Kesuma Angsana said...

apapun yg terjadi berbalik kita pada yang SATU

nanieybarnieylurviey said...

Hati ni sgt sensitif tp seremuk mana pun kalau Allah di hati In Sha Allah kite pasti boleh bangkit kembali :)

Nyue said...

tersgt betul la tuu..hehehe

Yumida said...

sweet....kpdnya jg kita kembali...

ayu..kte dh upload pic adik kte lam fb..ayu ade url fb x? coz kte nk kasi custom utk ayu...privacy..hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

btol tu ayu..

Deq's Qienz said...

terbaekkk..Allah is da 1 :)

Ayuni said...

betul....

Che Rosliza Che mat said...

betul tue anie...kepada Allah yg satu..

Azlina bt. Azis said...

comel!!!

lelamaisara said...

betul tu...sokong..

lelamaisara said...

betul tu..sokong

Miss BaNu said...

PERGI UM?nak ikut boleh..rindu ngan UM hehe..kirim salam ngan semua org kt UM tuh yer hehehe

Miss BaNu said...

PERGI UM?nak ikut boleh..rindu ngan UM hehe..kirim salam ngan semua org kt UM tuh yer hehehe

Yana Libra said...

:)

nur anis said...

betul tu ayu..:)

Wanieys said...

Cinta pd Allah cinta yang hakiki :))

Arina Shamsul said...

itulah yang sebaik2nya dear..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

apa yang jadik kat kita, kita kena balik semula pada Allah :)

Deqla manjew said...

nice word.. ayu, nk ikot p UM tu..kat bangsar la kan? deqla nk jumpa some1 kat situ..nk ganyang2 mulot dye..boleh ayu? hahaha.. :p

Ummi Iman said...

betul.. siapa lg nk jaga kalau bukan diri sendiri

Chic Na said...

setuju. serahkannya pada Ilahi.

suka pegi um eh? hihi.. :)

Misz Mieza said...

Serahkan pada yang lebih mengetahui & Maha Mengetahui adalah yang terbaik.. ^_^

wan nurul hezrina said...

hanya Allah maha mengatahui dan apa yang berlaku pasti ada hikmahnya...

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

serah pada ilahi itu yg terbaik