Wednesday, 20 June 2012

WW:Naik 4kg rupanya...


 Ingatkan 2kg,tapi 4kg!!! mak aiii banyak tu..haha
 kira tak sama besar dengan sebelah kiri tu kira ok lagi kan..haha

26 comments:

Cik Ai said...

haha..kalo sama besaq tu Ayu,dah jd gedabak la ayu oi..hehehe
ni kira standard kecik lagi lah ayu =p

Pwincess said...

Hehe. Comel je, slim lagi tu =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/mid-year-exam-result.html

Miss N™ said...

comel ayu lagi dari benda sebelah tu.hihi

Unknown said...

alahhhhh baru 4kg.nnti pose nnti kurang la 5 kg pulak :p

Masha Meisters said...

hihi...ok la 2 dapat naik...masha jap naik jap turun..huhu

Ayu Imani said...

masih comey lagii xde beza pun kurus lagii laa tue jgn risau...=)

CtAyue said...

ok lah naik dr yg tak naik2 ni..hehe. :)

~Cik Sweety~ said...

sweety kalo dh naik, mmg ssh nk turun..sbb tu brt kene menten..

Unknown said...

cun gilos ayu ni..hihi..cantik jaket ropol2 tu...hihi.. :)

Nyue said...

nyue pon naik gak..tp xthu naik berapa nie..huhuhu...nty pose trn la tuu..ehhee

MAY said...

ARI TU TIMBANG KAT TESCO,NAIK 1KG..

ESOKNYE TIMBANG KAT KLINIK, MENTEN JE..TAK TAU MANE 1 BETOLL.

ruse_nidzan said...

Betul ke? Comel je tgk ;)

Si Matatajam said...

Sweetnya adik akak ni... Lawa la baju Ayu...

lelamaisara said...

Ayu si kasut pink..hehehe

comey je...akak susah nak naik....turun memang senag...huu

Chic Na said...

lambat lg tu nak sama ngn yg sebelah. jgn risaulah. huhu.. :)

nur anis said...

saya taknak timbang..sebab saya tau, mesti naik banyak berat saya ni..silap-silap lebih dari 4kg..huhu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ayu sangat comel.seyes ini tak tipu hihi

Unknown said...

hahaah,,..ayu..hati2 dek..jgn terlebih..ssh nak trn tau

Nurul Husna Mohd Hassan said...

waa senang hati ni :)

Miss Syahbanu said...

naik 4kg pun still nmpk Ayu slim lagi..hehehe jeles nih..

Liyana Anuar said...

saya pun lepas habis blaja ni makin naik la berat..huhu~

Nurrul Hazieqah said...

Lahh , comel aje kak Ayu nie kan..
duduk sebelah tuh rasa beza sgt.. hehe :P

aReLaN said...

baru 4 kg.saya dah over 8 kg.adoiyai...

9n0L4 said...

mane naiknye 4 kg? huhu. tak nampak pun.

::CIK LYNN:: said...

nampak slim comel je...berat ayu berapa? =p

dieyna said...

nmpk comey jer... hehe