Wednesday, 20 June 2012

WW:Naik 4kg rupanya...


 Ingatkan 2kg,tapi 4kg!!! mak aiii banyak tu..haha
 kira tak sama besar dengan sebelah kiri tu kira ok lagi kan..haha

26 comments:

Cik Aini Lavender's said...

haha..kalo sama besaq tu Ayu,dah jd gedabak la ayu oi..hehehe
ni kira standard kecik lagi lah ayu =p

Nurulee said...

Hehe. Comel je, slim lagi tu =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/mid-year-exam-result.html

Cik Nur said...

comel ayu lagi dari benda sebelah tu.hihi

Harith Iskandar said...

alahhhhh baru 4kg.nnti pose nnti kurang la 5 kg pulak :p

Masha Meisters said...

hihi...ok la 2 dapat naik...masha jap naik jap turun..huhu

Ayu Iman said...

masih comey lagii xde beza pun kurus lagii laa tue jgn risau...=)

CtAyue said...

ok lah naik dr yg tak naik2 ni..hehe. :)

~Sweet Honesty~ said...

sweety kalo dh naik, mmg ssh nk turun..sbb tu brt kene menten..

Deqla manjew said...

cun gilos ayu ni..hihi..cantik jaket ropol2 tu...hihi.. :)

Nyue said...

nyue pon naik gak..tp xthu naik berapa nie..huhuhu...nty pose trn la tuu..ehhee

MAY said...

ARI TU TIMBANG KAT TESCO,NAIK 1KG..

ESOKNYE TIMBANG KAT KLINIK, MENTEN JE..TAK TAU MANE 1 BETOLL.

Ummi Iman said...

Betul ke? Comel je tgk ;)

Si Matatajam said...

Sweetnya adik akak ni... Lawa la baju Ayu...

lelamaisara said...

Ayu si kasut pink..hehehe

comey je...akak susah nak naik....turun memang senag...huu

Chic Na said...

lambat lg tu nak sama ngn yg sebelah. jgn risaulah. huhu.. :)

nur anis said...

saya taknak timbang..sebab saya tau, mesti naik banyak berat saya ni..silap-silap lebih dari 4kg..huhu

Wanieys said...

ayu sangat comel.seyes ini tak tipu hihi

izan mama mia said...

hahaah,,..ayu..hati2 dek..jgn terlebih..ssh nak trn tau

Nurul Husna Mohd Hassan said...

waa senang hati ni :)

Miss BaNu said...

naik 4kg pun still nmpk Ayu slim lagi..hehehe jeles nih..

Yana Libra said...

saya pun lepas habis blaja ni makin naik la berat..huhu~

Nurrul said...

Lahh , comel aje kak Ayu nie kan..
duduk sebelah tuh rasa beza sgt.. hehe :P

aReLaN said...

baru 4 kg.saya dah over 8 kg.adoiyai...

9n0L4 said...

mane naiknye 4 kg? huhu. tak nampak pun.

::CIK LYNN:: said...

nampak slim comel je...berat ayu berapa? =p

Dieyna said...

nmpk comey jer... hehe