Monday, 5 March 2012

RM 1000 jadi RM1.00?




Hai Selamat Pagi Malaysia...
hari ni aku sampai ofis lewat sikit..
hujan lebat derrr..heee...
nasib hari ni bos cuti 
soo tak da lah kantoi kan kan..;-) 
senyum sokmo..
lepas balas-balas komen kat entry 
tangan aku ni gatal nak cek akaun Nuffnanger..heee..
sebab sebelum ni aku ada mimpi 
akaun aku ada 1000 bebss...
memang terbaik lah..
tapi aku sedar itu sekadar mimpi...
so tak dalah eksaited nak percaya kan...
then aku pun klik lah Nuffnang tadi..
memang terkejut..
memang angka 1 dah betul...
tapi........
RM1.00 je lah..haha..
tersenyum aku...
sebenarnya aku pun tak faham jugak sistem nuffnang ni,
dah member cakap suruh letak aku main letak ja lah...
tapi dapat gak earning tu kira ok lah kan..haha..
ada se sapa yang arif pasal Nuffnang tak??
explain sikit..hehe

i luv Nuffnang..u luv nuffnang???ngeeee

5 comments:

M@W@R Q@SeH said...

hehee ayu...ok le tu...nnt akak klik2 utk ayu...

are_lin@yu said...

mawar:hehe...tak menahu benda..hehe..tq akak..nti ayu klik utk aka jugak..;-)

deqla manjew said...

deqla lagi la x taw! haha

are_lin@yu said...

deqla: deqla sama ngan ayu..haha

NOOR FATIN said...

saya dulu pun mula2 rm1 ayu.. lepas tu smggu dapat rm14, akaun nuffnang saya kongsi dgn ex saya. tu yg cepat naik. skrg xdah la. dulu aje :)

setakat ni dah 2x keluarkan cek. satu dh dapat. satu lagi dalam proses. hehehe

:)